دستگیری کلاهبردار۵۰ میلیاردی در کیش

14:19 - 03 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۱۹۸
رئیس پلیس آگاهی کیش از دستگیری شخص کلاهبردار با عنوان کارپرداز و واسطه سوئیفت از تجار جزیره که مبلغ 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ،سرگرد روح اله زمانی گفت: در راستای رسیدگی به چند فقره پرونده کلاهبرداری از فعالان اقتصادی جزیره توسط یک صرافی، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب افزود: با شکایت مالباختگان و با همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ، متهم را درمخفیگاه خود در تهران شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به دادگاه تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی کیش با اشاره به اینکه جزیره کیش یکی از قطب‌های اقتصادی کشور بشمار می‌رود خاطرنشان کرد: جرائم حوزه‌های مالی، اقتصادی و کلاهبرداری بیشترین تعداد پرونده‌های پلیس آگاهی کیش را تشکیل می‌دهند.

زمانی با تاکید بر اینکه بسیاری از افرادی که در دام کلاهبرداران گرفتار می‌شوند حتی حاضر به شکایت نیستند، گفت: در صورتی که مردم با پلیس همکاری نکنند همچنان کلاهبرداران به فعالیت‌های خود به شکل‌های مختلف ادامه خواهند داد.

سرگرد "روح اله زمانی" در پایان از فعالان اقتصادی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از سوی افراد مشکوک در کوتاهترین زمان با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: کلاهبرداری زمانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *