از دلایل دروغگو بودن بی بی سی از زبان بدلکار هالیوودی تا پیش تولید سریال شهید حججی از بهمن ماه

17:24 - 03 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۲۶۸
سومین روز از دی ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به دلایل دروغگو بودن بی بی سی از زبان بدلکار هالیوودی و پیش تولید سریال شهید حججی از بهمن ماه اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سومین روز از دی ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به دلایل دروغگو بودن بی بی سی از زبان بدلکار هالیوودی و پیش تولید سریال شهید حججی از بهمن ماه اشاره کرد.

بسته فرهنگی میزان
شهاب حسینی با فیلمی رمزآلود راهی فجر می‌شود/سودای سیمرغ در مهمانسرایی عجیب

حسینی تاکنون در 52 فیلم به ایفای نقش پرداخته و هم اکنون دومین تجربه کارگردانی خود را با امید به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر انجام داده است.

به گزارش خبرنگار میزان، "شهاب حسینی" بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون امسال و همزمان با "سی و ششمین جشنواره فیلم فجر" اثری با نام "مقیمان ناکجا" را آماده حضور در جشنواره کرده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
شروع پیش تولید سریال شهید حججی از بهمن ماه

دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" گفت: اگر تصحیح متن تمام شود از بهمن ماه پیش تولید کار شروع می شود. بازیگرانی را برای بازی در سریال به ویژه نقش شهید در ذهن دارم اما باید دید در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر چه پیش می آید.

احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی "شهید حججی" در گفت و گو با خبرنگار میزان درباره آخرین روند طی شده این سریال تا امروز گفت: فیلمنامه به شکل کامل نوشته شده و در حال حاضر متن سریال در مرحله تصحیح به سازمان سازمان صدا و سیما ارائه شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
بی‌بی‌سی همواره دروغ می‌گوید/تهران شهر بزرگ و مدرنی است

اسلاویشا ایوانوویچ گفت: رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی تصویری نادرست از تهران تعریف می‌کنند که امر باعث شده تا مردم جهان تصور کنند که تهران کویری برهوت است در صورتی که این دورغی بیش نیست، چون تهران بسیار شهر زیبایی است.

اسلاویشا ایوانوویچ بدلکار سینمای هالیوود در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، درخصوص اولین تجربه حضور خود در تهران گفت: وقتی سوار هواپیما بودم و به تهران نزدیک شدیم از حجم زیاد منازل مسکونی و آپارتمان ها شوکه شدم زیرا اصلاً انتظار نداشتم با شهری بزرگ و پر از ساختمان روبرو شوم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
همه چیز در سینمای هالیوود کوچک شد

فیلم سینمایی "کوچک سازی" جدیدترین فیلم از کارگردان مطرح سینمای هالیوود یعنی "الکساندر پین" اکران بین المللی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار میزان، فیلم سینمایی "کوچک سازی" جدیدترین فیلم از کارگردان مطرح سینمای هالیوود یعنی "الکساندر پین" اکران بین المللی خود را آغاز کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.


بیژن کامکار در غرب کشور روی صحنه می رود/خواننده کجایید ای شهیدان خدایی در بوکان و سقز


کنسرت بیژن کامکار روز سه شنبه 5 دی ماه در سالن سیمرغ شهر بوکان و روز چهارشنبه 6 دی ماه در سالن شهید بهشتی شهر سقز در ساعت 20:00 برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ، بیژن کامکار خواننده موسیقی سنتی و فاخر ایرانی در جدیدترین کنسرت خود در دو روز متوالی در شهرهای بوکان و سقز روی صحنه رفته و برای مخاطبان اجرا می‌کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان

ماشین و ویلا تضمین حضور در آثار سینمایی/پکیج بازیگری شیوه تازه نقش فروشی

هما خاکپاش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: تعداد افرادی که در حال حاضر به بازیگری علاقه دارند زیاد است و به همین دلیل به هر نحوی که شده پول می‌دهند تا نقش دریافت کنند. حتی این افراد خانه هایشان را در اختیار گروه سازنده اثر می گذارند، لوکیشن و ماشین می‌دهند تا به آن ها نقش داده شود. 
  
هما خاکپاش بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار میزان درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: 4 سال است بیکارم و در مراسماتی که به مناسبت تولد هنرمندان برگزار می شود شرکت می کنم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
آثار رعایت اخلاق اسلامی در زندگی/ رواج نگاه مادی و مالی به ازدواج در میان جوانان


کارشناس علوم قرآنی گفت: اگر اخلاق در خانواده را همان گونه که دین اسلام بیان کرده، اجرا کنیم؛ آمار طلاق کاهش می یابد. اختلاف‌های موجود در خانواده های امروزی به بی‌اخلاقی‌ها، عمل برخلاف قرآن و دستور خدا بر می گردد. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد صابری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آرامش زن و مرد برای یکدیگر گفت: ازدواج یکی از تأکیدات دین مبین اسلام است. 

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
به جنگل خوش آمدید/فروش فوق العاده جومانجی 2 در روز اول


فیلم سینمایی "جومانجی 2" با بازی "دواین جانسون" ابتدای هفته اکران شد و نتوانست افتتاحیه خوبی را از آن خود کند. این فیلم در اولین روزها به فروشی معادل 20 میلیون دلار اکتفا کرد.

به گزارش خبرنگار میزان، فیلم سینمایی "جومانجی 2" با بازی "دواین جانسون" دیروز اکران شد و توانست در اولین روز به فروش فوق العاده 20 میلیون دلار برسد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
کارگردان‌های خوب دفاع مقدسی خانه نشین شده‌اند/حال سینمای دفاع مقدس ایران خوب نیست


کارگردان فیلم دوران سرطانی گفت: سینمای دفاع مقدس سینمای بسیار خاصی است و باید با قدرت به سمت آن رفت. این سینما به شدت هزینه بر بوده و دقت زیادی را در ساخت و تولید می‌طلبد.

حسین شهابی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، درخصوص وضعیت این روزهای سینمای دفاع مقدس گفت: متاسفانه حال سینمای دفاع مقدس ایران به هیچ وجه خوب نیست. تولیدات و مفاهیم آنها در همان زمان دهه شصت مانده‌ و تغییر چندانی در مضمون آثار ایجاد نشده است. البته معدود آثار بسیار موفقی طی این سالها تولید شده اما در قبال تمام این سالها آمار اندکی است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
کنسرت استانی گروه ماکان بند/ طنین هر بار این درو در گیلان

کنسرت گروه ماکان بند روز دوشنبه 11 دی ماه ساعت 21:30 در تالار گلستان گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  میزان، گروه موسیقی "ماکان بند" در جدیدترین کنسرت استانی خود در گیلان روی صحنه می رود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *