استارت آپ Blink توسط آمازون خریداری شد

19:06 - 03 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۲۹۱
شرکت آمازون به منظور پیشبرد اهداف خود، استارت آپ Blink را خریداری کرد.

استارت آپ Blink توسط آمازون خریداری شدبه گزارش گروه فضای مجازی ، شرکت آمازون به منظور پیشبرد اهداف خود در زمینه هوشمندسازی منازل استارت آپ Blink را خریداری کرد. Blink؛ شرکت نوپایی است که در زمینه دوربین‌های باتری‌دار و قابل اتصال فعالیت دارد. این شرکت فعالیت خود را با کمپینی به نام Kickstarter در سال 2014 آغاز کرد و دوربین هوشمند خود را در سال 2016 عرضه کرد.

این شرکت مدعی است که دوربین‌ هایش تنها با کمک یک جفت باتری مخصوص، قادر است تا دو سال کار کند، با وجود این باتری‌ها دیگر نیاز به سیم کشی برای اتصال دوربین‌ها نیست. با وجود این قابلیت ارزشمند این دوربین های دارای قیمت پایینی هستند.

Blink در سال گذشته میلادی محصول دیگری نیز معرفی کرد، یک دوربین مخصوص فضای باز که مجهز به قابلیت دید در شب را دارد. به تازگی نیز یک زنگ درب خانه که قابلیت اتصال به دیگر وسایل را دارد و مجهز به یک دوربین بدون نیاز به باتری می باشد، را معرفی کرده است. این شرکت همچنین به روی تولید سیستم‌های کامل امنیتی هوشمند خانه نیز فعالیت دارد.

سوال اینجاست که مسیر تولیدی این شرکت چگونه به شرکت آمازون مرتبط خواهد بود. آمازون اخیرا اعلام کرده است که مشغول توسعه یک سیستم ارسال محصول است که قادر است وارد خانه شده و بسته‌های ارسالی را تحویل دهد. چنین سرویسی قطعا نیازمند اتصال به دوربین خواهد بود. زنگ‌های درب نیز در حال تبدیل شدن به یک محصول محبوب هستند و اضافه شدن آنها به خط های تولیدی آمازون بدون شک مفید خواهد بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *