نجفی و زلزله تهران!

13:13 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۵۱۲
مطابق قانون، شهردار تهران در زمان وقوع بلایایی مانند زلزله، «مسئول شهر تهران» است؛ شهردار تهران کیش یا هر کجای دیگر که بوده، مردم تهران در مهم‌ترین ساعاتی که به حضور او نیاز داشتند، حتی یک تصویر از وی ندیدند.

نجفی و زلزله تهرانبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، مهدی محمدی از فعالان رسانه‌ای با انتشار پستی در کانال شخصی تلگرامش با عنوان «نجفی و زلزله تهران» نوشت: «من نمی دانم این خبر صحیح است که شهردار تهران در ساعات و روزهای نخستین پس از زلزله در کیش بوده است یا خیر. اما اگر مختصر احتمالی بتوان داد که این خبر صحیح باشد، استعفا فوری ترین و کوچکترین کاری است که نجفی باید بکند. مطابق قانون شهردار تهران در زمان وقوع بلایایی مانند زلزله، «مسئول شهر تهران» است. شهردار تهران کیش یا هر کجای دیگر که بوده، مردم تهران در مهم ترین ساعاتی که به حضور او نیاز داشتند، حتی یک تصویر از وی ندیدند. این لزوما عیب نیست که شهردار در لحظه زلزله در تهران نباشد، ولی این گناهی نابخشودنی خواهد بود اگر ظرف چند ساعت خود را به تهران نرسانده باشد. شورای شهر تهران، اگر برای موکلان خویش مختصر اهمیتی قائل است باید هر چه زودتر این مسئله را کاملا شفاف کند. قاعدتا کار سختی نیست. یک استعلام از هواپیمایی لازم است. نتیجه استعلام را منتشر کنند، همه خواهند پذیرفت.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *