افزایش ۳۰ درصدی اوردوز کارمندان آمریکایی در اداره‌ها

13:14 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۵۲۸
نتایج یک بررسی جدید حکایت از آن دارد که مصرف بیش از حدّ مواد مخدر و الکل توسط کارمندان در اداره‌های ایالات متحده آمریکا تا ابتدای سال ۲۰۱۷ با ۳۰ درصد افزایش مواجه بوده است.

افزایش 30 درصدی اوردوز کارمندان آمریکایی در اداره‌هابه گزارش گروه فضای مجازی ،نتایج یک بررسی جدید حکایت از آن دارد که مصرف بیش از حدّ مواد مخدر و الکل توسط کارمندان در اداره‌های ایالات متحده آمریکا تا ابتدای سال 2017 با 30 درصد افزایش مواجه بوده است.

بر اساس گزارش‌های موجود، در سال 2016 بیش از 5 هزار کارمند و کارگر در اثر استعمال بیش از حدّ مواد مخدر در اداره‌های این کشور جان خود را از دست داده‌اند که این رقم به نسبت سال 2015، با بیش از 7 درصد رشد روبه رو بوده است.

آمار و ارقام به دست آمده نشان می‌دهد، مرگ و میر کارمندان در اثر خودکشی نیز در سال 2016 به بالاترین میزان خود رسیده است.

بررسی‌های دولت آمریکا در ارتباط با مصرف الکل و مواد مخدر کارمندان اداره‌های این کشور نیز نشان می‌دهد، مصرف الکل و مواد مخدر در میان قشر کارمند و تقریبا تحصیل کرده ایالات متحده آمریکا، 32 درصد افزایش داشته است.

بر اساس داده‌های موجود، در سال 2015، 165 نفر در ساعت کاری و وقتی در اداره حضور داشته‌اند در اثر مرگ ناگهانی جان خود را از دست داده‌اند و این درحالیست که این رقم در سال 2016 به 217 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت آمریکا طی یک بیانیه‌ای اعلام کرد: این اعداد و ارقام تنها بخش کوچکی از مرگ در اثر مصرف بیش از حدّ مواد مخدر است؛ چراکه در سال 2016، 64 هزار نفر در اثر سوء مصرف مواد مخدر و الکل جان خود را از دست داده‌اند.

طبق گزارش جدید، این نوع مرگ و میرها در طی چهار سال گذشته به میزان حداقل 25 درصد افزایش یافته است.

 

 

 

منبع:فارس

 

 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: مواد مخدر امریکا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *