انجام بیش از 19 هزار و 500 عملیات اورژانس از سوی موتورلانس ها/ کاهش 5 دقیقه ای امدادرسانی

7:27 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۵۵۹
معاون عملیات اورژانس تهران گفت: موتورلانس ها در آذرماه 19 هزار و 576 عملیات انجام دادند که رکوردی جدید محسوب می شود.

انجام بیش از 19 هزار و 500 عملیات اورژانس از سوی موتورلانس ها/ کاهش 5 دقیقه ای امدادرسانیسید رضا معتمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: پس از راه اندازی و نوسازی یگان موتورلانس(آمبولانس موتوری) در اورژانس تهران به دنبال کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و پوشش مناطق گسترده تری در سطح شهر بودیم که خوشبختانه این دو خواسته در همان ماه ابتدایی فعالیت به دست آمد. 

وی ادامه داد: تنها در ماه اول راه اندازی این یگان در اورژانس تهران، 7000 هزار ماموریت اورژانس از سوی نیروهای موتورلانس انجام شد. این امار در ماههای بعد به شدت روند صعودی به خود گرفت. 

 به گفته معاون عملیات اورژانس تهران، در حال حاضر موتورلانس ها در زمان 12 دقیقه و هفت ثانیه به محل ماموریت می رسند که رکورد خوبی محسوب می شود. البته تلاش ها  برای کاهش این زمان و رسیدن به زیر 10 دقیقه ادامه دارد. به زودی شاهد خواهیم بود که زمان رسیدن به ناوگان به مصدومان و بیماران کاهش می یابد. 

معتمدی با اعلام اینکه در آذرماه موتورلانس های اورژانس 19 هزار و 576 عملیات انجام دادند، تاکید کرد: تنها در 14 درصد ماموریت های این نیروها نیاز به اعزام آمبولانس بود که تیم های خودرویی به محل اعزام شدند. در حال حاضر زمان رسیدن اورژانس به حوادث 5 دقیقه کاهش یافته است. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *