بازیگر نقش اول بازی تاج و تخت 31 ساله شد/جان اسنو چگونه بازیگر شد+عکس

14:00 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۵۹۰
"کیت هرینگتون" بازیگر مطرح سریال "بازی تاج و تخت" امروز شمع تولد 31 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "کیت هرینگتون" بازیگر مطرح سریال "بازی تاج و تخت" امروز شمع تولد 31 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

کیت هرینگتون 26 دسامبر 1986 در محله آکتون شهر لندن در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادرش "دبورا جین" سالها در لندن به نمایشنامه نویسی مشغول بود و پدر "ریچارد هرینگتون" یکی از بزرگترین تاجران انگلستان بود.

کیت دوران تحصیلات ابتدایی را در مدرسه SOUTHFIELD بین سالهای 1992–1998گذراند و دوران دبیرستان را نیز در مدرسه Chantra تا سال 2003 پشت سر گذاشت.

سال 2011 نقطه عطفی در زندگی هنری این بازیگر هالیوود محسوب می شود. درست در همین سال بود که جیسون لاتینو برای بازی ویدیویی "بازی تاج و تخت" از هرینگتون دعوت کرد و پس از آن وی در نقش "جان اسنو" به یکی از معروف ترین بازیگران سریال مبدل شد.

وی نخستین بار در سال 2012 با حضور در فیلم سه بعدی "تپه خاموش" وارد عرصه بازیگری شد و تنها دو سال بعد در فیلم حماسی "پمپی" توانایی های خود در سینما را به رخ کشید.

هرینگتون تاکنون دوازده بار برای نقش آفرینی در سریال "بازی تاج و تخت" نامزد دریافت جوایز گوناگون شده و توانسته دو بار این جایزه را از آن خود نماید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *