مورد عجیب نوراللهی/ به «احمد» کمک کنید!

9:02 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۷۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دچار مشکل عجیبی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، داستان خدمت مقدس سربازی احمد نوراللهی به داستان عجیبی تبدیل شده است. بازیکنی که فصل گذشته برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت اما هنوز خدمتش تمام نشده است!

شاید نوراللهی اولین نفری باشد که ابتدا خدمتش را انجام داد و بعد باید به دوره آموزشی برود. نوراللهی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی‌اش حاضر شد به تراکتورسازی برود اما محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات باعث شد تا نوراللهی نتواند برای تراکتورسازی بازی کند، مسئله‌ای که قطعا مقصرش نوراللهی نیست.

احمد نوراللهی بعد از پایان خدمتش به پرسپولیس برگشت تا برای این تیم به میدان برود اما هنوز این اتفاق رخ نداده چون اعلام شده نوراللهی باید بعد از اتمام خدمتش به دوره آموزشی برود و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد نمی‌تواند برای پرسپولیس در لیگ برتر ایران بازی کند.

تا پیش از این حداقل در فوتبال، بازیکنان سرباز با حضور در یک تیم نظامی و بدون گذراندن دوران آموزشی، خدمت مقدس سربازی خود را انجام می‌دادند و هیچ مشکلی هم وجود نداشت اما در مورد نوراللهی مسئله عجیبی رخ داده تا این استعداد فوتبال ایران فعلا بیرون از گود باشد.

مسلما با مساعدت مسئولان امر که اتفاقا شناخت خوبی هم از فوتبال دارند می‌شود این مشکل نوراللهی حل شود تا شاهد حضور دوباره این بازیکن در زمین باشیم. باید دید در نهایت چه اتفاقی در مورد احمد نوراللهی و دوران سربازی‌اش رخ می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *