حضور در تراکتورسازی بهترین تصمیم فوتبالی‌ام بود/ شرایطمان در نیم فصل دوم خیلی بهتر می‌شود

10:08 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۷۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حضورم به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی بهترین تصمیم فوتبالی‌ام بود.

مهدی مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مقابل استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشتیم و مستحق کسب ۳ امتیاز هم بودیم.

وی ادامه داد: شرایط نیم فصل اول تراکتورسازی خیلی سخت بود، اما با اضافه شدن نفرات جدید به این تیم، قطعا شرایط در نیم فصل دوم خیلی فرق خواهد کرد و قطعا ما می‌توانیم یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در اتمام این دوره از مسابقات لیگ برتر باشیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: در حال حاضر که به عنوان بازیکن تراکتورسازی فعالیت می‌کنم، به این موضوع رسیدم که بزرگ‌ترین امتیاز تراکتورسازی هواداران پرشورش است و بهترین حامی برای یک تیم فوتبال هستند.

مهدی‌پور در ارتباط با حضورش به عنوان بازیکن سرباز در تیم تبریزی، افزود: به هرحال ما باید به خدمت سربازی می‌رفتیم و من هم از قبل با کادرفنی فعلی تراکتورسازی کار کرده بودم و از شرایط تیم تراکتورسازی باخبر بودم. امیر قلعه‌نویی بزرگ ما است و گردن ما حق دارد، اما حضور من در تراکتورسازی بهترین تصمیمی فوتبالی‌ام بود.

وی گفت: مدت سربازی من حدود یک فصل و نیم است و امیدوارم در مدتی که به عنوان بازیکن در خدمت این تیم هستم بتوانم بهترین عملکردم را برای تیم جدیدم داشته باشم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان صحبت‌هایش اشاره‌ای به دیدار هفته هفدهم تیمش مقابل پرسپولیس داشت و خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به عملکرد خوبمان در لیگ ادامه دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *