حیات جنگ‌طلبانه آمریکا بر دشمن‌تراشی استوار است

12:07 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۸۵۸
دبیر کل مجمع جهانی بیدرای اسلامی گفت: حیات جنگ‌طلبانه آمریکا بر این استوار است که ولو به‌صورت کاذب، دشمن‌تراشی کند، آمریکا در بن‌بستی که در حوزه بین‌الملل با آن مواجه شده است چاره ندارد جز اینکه دشمن فرضی بتراشد و جنگ سردی را به راه بیندازد.

فلسطینبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، علی‌اکبر ولایتی امروز در نشست خبری «بررسی تحولات فلسطین» اظهار کرد: انشاء‌الله با این عکس‌العمل‌های بسیارجدی، قوی و منفی که دنیا نسبت به زیاده‌خواهی‌های رئیس جمهور آمریکا نشان داده است به زودی شاهد پیروزی‌های بیشتری در فلسطین باشیم.

وی ادامه داد: اینکه رئیس جمهور آمریکا در محل موسسه ریگان سخنرانی کرد، خود کاری نمادین است و به معنای از سر گیری جنگ سرد محسوب می‌شود، مهم‌ترین هدفشان در بیانیه‌ای که منتشر شد و صحبت‌هایی که بر آن تکیه کردند، احیای مجدد شرق و غرب، ایستادگی در برابر روسیه و چین، دشمن تراشی کاذب برای آمریکا و وارد کردن اتهاماتی علیه ایران بود.

ولایتی خاطرنشان کرد: حیات جنگ طلبانه آمریکا بر این استوار است که ولو به‌صورت کاذب، دشمن‌تراشی کند، آمریکادر بن‌بستی که در حوزه بین‌الملل با آن مواجه شده است چاره ندارد جز اینکه دشمن فرضی بتراشد و جنگ سردی را به راه بیندازد.

دبیر کل مجمع جهانی بیدرای اسلامی یادآور شد:همه تلاش‌هایی که در طی این سال‌ها جهت ایجاد همزیستی مسالمت‌آمیز بین کلیه ملت‌های شرق و غرب جهان صورت داده شده بود، گویی مهرباطل زده شد و انتخاب محل مطالعات ریگان نمادی است از اتخاذ سیاست جنگ طلبانه ریگان و جنگ ستارگان، البته اگر آن را به خاطر بیاورید چراکه اوج جنگ سرد بود. بهرحال این امر به نفع صلح بین‌المللی نیست، آمریکا به دنبال جنگ افروزی در کل جهان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *