رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگاه قضایی برای ارائه بهتر خدمات نیازمند حمایت همه جانبه است

13:25 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۹۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در نشست با مسئولان گفت: دستگاه قضایی برای رسیدن به اهداف متعالی خود در زمینه بسط و گسترش عدالت و ارائه هرچه مطلبوتر خدمات قضایی به شهروندان نیازمند یک حمایت همه جانبه است.

دستگاه قضایی برای ارائه بهتر خدمات به مردم نیازمند حمایت همه جانبه است.به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با مسئولان قضایی، اجرایی و امام جمعه شهر گلبهار با هدف بررسی مسائل و مشکلات این شهر در محل ستاد دادگستری استان واقع در مجتمع ولایت مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این نشست یکی از راهبرد‌های اصولی مجموعه قضایی استان را در توجه به مناطق کمتر برخوردار دانست و افزود: طی مدت اخیر به حوزه‌های قضایی به ویژه حوزه‌های قضایی محروم‌تر توجه مطلوبی شده است و بحمدالله شاهد ارتقاء استاندارد‌های موجود در این حوزه‌ها بوده ایم.

وی منطقه گلبهار را منطقه‌ای مهم دانست که در زمینه ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در زمینه قضایی می‌تواند به عنوان پیشرو مطرح باشد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی برخورد با جرایم خاص و خشن و همچنین پیشگیری از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین برخورد با متخلفان و قانون شکنان را از جمله سیاست‌های مجموعه قضایی این استان دانست و افزود: در این زمینه به تکلیف قانونی و شرعی خود عمل خواهیم کرد.

وی حمایت بزرگان از جمله علما و روحانیت معزز از مجموعه قضایی را طی این مدت اخیر ارزشمند توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری بیان کرد: دستگاه قضایی برای رسیدن به اهداف متعالی خود در زمینه بسط و گسترش عدالت و ارائه هرچه مطلبوتر خدمات قضایی به شهروندان محترم نیازمند یک حمایت همه جانبه است.

در این دیدار همچنین امام جمعه گلبهار با تقدیر از رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و خدمات ارائه شده توسط دستگاه قضایی در سال‌های اخیر؛ خواستار استمرار این روند مثبت شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *