فقط وعده و وعید شنیدیم/ من و اکثر بازیکنان صنعت نفت وضعیت همین‌ شکل بماند، می‌رویم!

15:22 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۹۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من و اکثر بازیکنان از سایر تیم‌ها پیشنهاد داریم و اگر وضعیت این چنین پیش برود، می‌رویم.

داوود نوشی صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط صنعت نفت چندان جالب توجه نیست و تمامی بازیکنان در شرایط نامناسبی هستند.
 
وی ادامه داد: ما اول فصل حدود ۲۰ درصد از مطالباتمان را دریافت کردیم و ۶ ماه است که هیچ دریافتی نداشتیم و وضعیت مالی بازیکنان و کادرفنی هم چندان خوب نیست. مسئولان باشگاه هم فقط وعده و وعید می‌دهند.
 
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اصلا مشخص نیست که باشگاه مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره دارد یا نه، در این مدت فقط وعده‌های تو خالی شنیدیم و مسئولان اصلا به فکر تیم صنعت نفت نیستند و این باشگاه را به حال خود رها کردند.
 
نوشی صوفیانی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در این مدت فقط بدلیل حضور فراز کمالوند در تیم، برای صنعت نفت بازی کردیم. من و اکثر بازیکنان از سایر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داریم و اگر وضعیت این چنین پیش برود، قطعا به حضور در تیم‌های دیگر فکر خواهیم کرد و در نهایت می‌رویم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *