چه کسی پاسخگوی اخطاری است که من گرفتم؟/ آنقدر حرفه‌ای هستیم که جنبه باخت داشته باشیم

16:30 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۹۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم پارس جنوبی جم گفت: من اخطار گرفتم، جوابگوی این کارت کیست، من یک کارت دیگر بگیرم دو اخطاره می‌شوم و یک بازی را از دست می‌دهم.

میثم تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با دیدار پارس جنوبی و  گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تیم برتر میدان بودیم و روی اتفاق گل خوردیم. هر چه زدیم به در بسته خورد و همه شانس‌ها را از دست دادیم تا بازی برای ما سخت شود. دقیقه ۹۰ هم که داور برایمان پنالتی نگرفت و بازیکنان ما را سه کارته کرد.

وی ادامه داد: داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد چون صحنه واضحی بود و داور در یک قدمی ما قرار داشت. بعضی از سوت‌ها واقعا بر ضرر تیم ما بود. خطا روی میثم نقی‌زاده خیلی جدی بود و حتی می‌توانست به بازیکن حریف کارت قرمز بدهد، ولی بر عکس به بازیکن ما کارت داد.

این بازیکن افزود: همه تیم‌ها یک روز خوب و یک روز بد دارند و این بار هم ما به در بسته خوردیم. فیروز کریمی خودش هم گفت بهترین تیم ایران ما هستیم. ما به تیم خودمان ایمان داریم و می‌دانیم می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم. انتظارات نباید از تیم ما بالا باشد. ما همبن حالا هم در مکان دوم جدول قرار داریم و این جایگاه برای تیم تازه وارد ما خوب است. همه دیدند که بازی در تمام دقایق در اختیار ما بود و قسمت ما در این بازی بر خلاف جریان بازی به ضرر ما شد.

تیموری که از عملکرد داور بازی با گسترش فولاد ناراحت بود، گفت: من اخطار گرفتم، جوابگوی این کارت کیست. من یک کارت دیگر بگیرم دو اخطاره می‌شوم و یک بازی را از دست خواهم داد. در بازی با مشکی‌پوشان هم همین اتفاقات رخ داده است. فکر می‌کنم، چون ما بازیکن تکنیکی زیاد داریم و روی آنها خطا زیاد می‌شود، ولی برخی داور‌ها فکر می‌کنند بازیکنان ما تمارض می‌کنند. ما نمی‌خواهیم به نفع ما سوت بزنند فقط می‌خواهیم درست سوت بزنند. اگر آن پنالتی را می‌گرفت شاید نتیجه بازی به نفع ما بر می‌گشت.

وی در خصوص شروع بد تیمش در نیم فصل دوم گفت: نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و دروازه‌ها کوچک می‌شود. البته شرایط برای همه تیم‌ها سخت‌تر می‌شود. برای ما سخت‌تر است، چون همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند. ما تبدیل به تیمی شدیم که پرسپولیس هم آمده بود تا از ما مساوی بگیرد و اتفاقی ما را برد. تیم ما آنقدر حرفه‌ای است که که جنبه باخت را دارد. فوتبال همین است.۹۶ دقیقه ما حمله کردیم، ولی فقط توپ به گل تبدیل نشد. ان‌شاءالله این سه امتیاز را در جا‌های دیگر جبران می‌کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *