قابلیت های فوق العاده میکروفن بلوتوثی MikMe را بشناسید! +تصاویر

19:47 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۰۵۴
میکروفن بلوتوثی MikMe به شما این امکان را می‌دهد که فیلم‌های خود را با بالاترین کیفیت صدا ضبط کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی ، ضبط‌ صوت‌ها قابل حمل و میکروفن‌های زیادی در بازار وجود دارند اما " MikMe" یک مرحله جلوتر از آنها قرار دارد. این وسیله، یک میکروفن بی‌سیم است که با یک اپلیکیشن در آیفون هماهنگ می‌شود و امکان فیلمبرداری سریع با کیفیت بالای صدا را فراهم می‌کند.

تنها مشکل این است که قیمت 500 دلاری این میکروفن، آن را از دسترس مشتری‌های معمولی دور می‌کند اما برای وبلاگ‌نویس‌ها و افرادی که باید در پرواز، فیلم‌هایی با صداگذاری حرفه‌ای انجام دهند، ارزش دارد و اگر واقعا به کیفیت صدا اهمیت بدهید، احتمالا به پرداخت مبالغ زیاد برای ابزار خاص عادت دارید.

برتری میکروفن MikMeقطعا به خاطر قاب محکم فلزی و وزن سبک آن است. جزئیات داخلی آن که از درون پوشش شبکه‌ای‌اش دیده می‌شود، یک کپسول کندانسور یک اینچی طلایی رنگ است.

قابلیت های فوق العاده میکروفن بلوتوثی MikMe را بشناسید! +تصاویر

کپسول MikMe در حالت تعلیق عنکبوتی قرار دارد که صدای اضافی را هنگام در دست داشتن و قدم زدن به همراه آن، به حداقل می‌رساند.

طبیعتا، این میکروفن، می‌تواند به عنوان یک ضبط‌کننده مستقل نیز کار کند و به تنهایی صدایی تا اندازه 24 بیت 96 کیلوهرتز را ضبط کند اما این کیفیت هنگام فرستادن صدا به تلفن همراه تا 44.1 کیلوهرتز کاهش می‌یابد.

کیفیت این وسیله هنوز به اندازه کیفیت CD است که آن را برای ویدئوهای اینترنتی ایده‌آل می‌سازد. این وسیله 16 گیگابایت حافظه و یک باتری دارد که امکان ضبط کردن را به مدت سه ساعت ونیم فراهم می‌سازد.

رابط MikMe نسبتا ساده است: پشت آن دکمه‌هایی برای روشن و خاموش کردن و بلوتوث، یک خروجی شارژ میکرو USB، یک جک هدفون برای بررسی فیلم‌های ضبط شده و دو دکمه برای کنترل صدای هدفون و میکروفن وجود دارد.

قابلیت های فوق العاده میکروفن بلوتوثی MikMe را بشناسید! +تصاویر

برای استفاده از MikMe با آیفون، باید ابتدا آن را به عنوان یک وسیله بلوتوثی به گوشی متصل کنید. سپس اپلیکیشن این شرکت به صورت خودکار آن را تشخیص خواهد داد.

بعد از آن، می‌توانید ضبط‌های صوتی راه دور را روی MikMe به کار بیندازید یا صداهای ضبط شده ای که هم در تلفن همراه و هم روی این ابزار قرار می‌گیرند، هماهنگ کنید.

مهم‌ترین ویژگی این میکروفن این است که می‌توانید با استفاده از آن به عنوان میکروفن اصلی خود، فیلم‌برداری کنید. این کار ساده است. فقط دکمه ضبط را بزنید و تلفن همراه شما فیلم‌برداری را مانند همیشه شروع خواهد کرد و MikMe نیز ضبط صدا را آغاز می‌کند.

در این لحظه، آزادید که با میکروفن خود قدم بزنید و از تلفن همراه‌تان دور شوید. تا وقتی در محدوده بلوتوث هستید، همه چیز هماهنگ باقی خواهد ماند.

اینگونه می‌توانید صوت را به تلفن همراه خود بفرستید و در رسانه اجتماعی منتخب خود آپلود کنید. این میکروفن حتی در مکان شلوغی مانند آشپزخانه اداره و هنگام قدم زدن هم صدا را واضح ضبط می‌کند، کاری که حتی آیفون X هم نمی‌تواند با این کیفیت انجام دهد.

 

منبع: ایسنا 

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *