خطر حملات سایبری ایران علیه آمریکا را نباید نادیده گرفت

10:52 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۲۰۲
وب‌ سایت روزنامه واشنگتن‌ پست در گزارشی با اشاره به توانمندی‎های سایبری ایران مدعی شده که دولت آمریکا توجهی به پیامدهای حملات سایبری ایران ندارد چرا که می‌تواند ضربات قابل‌توجهی به سیستم الکترونیکی آمریکا و متحدانش بزند.

حملات سایبری به گزارش گروه بین‌الملل ، واشنگتن‌پست در گزارشی با تشریح توانمندی‎های سایبری ایران مدعی است که توانمندی‎های سایبری ایران خطری است که دولت ترامپ به آن توجهی ندارد.

واشنگتن‌ پست با اشاره به اینکه مطالعه مفصلی درخصوص توانمندی‎های سایبری ایران انجام گرفته و به زودی منتشر می‌شود مدعی می‎شود که اگرچه در ماتریکس تهدیدهای سایبری، ایران جز کشورهای «لایه سوم» است، اما همچنان می‌تواند ضربات و خسارات قابل‌توجهی بزند.

نویسنده با اشاره به ضعف‎های سیستم سایبری آمریکا و سرقت اسناد محرمانه این کشور از سوی چین و همگانی‌ شدن آنها و همچنین ادعای اقدام روسیه به هک‌کردن سیستم انتخابات ریاست‌ جمهوری 2016، بر خطر حملات سایبری ایران به آمریکا و متحدانش تأکید می‌کند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه با تشریح برخی از توانمندی‎های سایبری ایران و ادعای اینکه تهران تاکنون حملات سایبری متعددی به کشورهای خارجی از جمله عربستان و آمریکا داشته مدعی می‌شود: توانمندی‎های سایبری ایران نشان می‌دهد که کارزار ضدایرانی جدید دولت آمریکا، بدون هزینه نخواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *