تاج: صحت و سقم مدارک مجوزدهی بر عهده خود باشگاه‌ها است/ قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست

14:29 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۳۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: باشگاه‌ها باید جهت اخذ مجوز حرفه‌ای مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند که صحت و سقم آن بر عهده خود باشگاه‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در ابتدا گفت: نشست هیئت رئیسه فوتسال صبح امروز با دستور جلسه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های فوتسال تشکیل شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر و تصمیم گرفته شد همه باشگاه‌ها تا سال ۲۰۱۹ فرصت دارند تا صدور مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کنند.
 
وی در ادامه بیان کرد: باشگاه‌ها باید در سازمان لیگ فوتسال مجوز حرفه‌ای را جدی بگیرند و اجازه ندهند مانند فوتبال با انبوهی از مشکلات روبرو شوند. همچنین درخواست دارم موضوع آکادمی در سطح باشگاه‌های فوتسال جدی گرفته شود. مدارس فوتسال در کشور شناسایی و توسعه پیدا کنند و اجازه ندهیم افراد غیرمجاز در این موضوع ورود کنند.
 
رئیس فدراسیون افزود: در فوتسال باید دنبال درآمد‌های بومی باشیم و معتقدم قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست و باید با برنامه ریزی مناسب دنبال رویکرد‌های جدید باشیم.
 
تاج در ادامه درخصوص صدور مجوز حرفه‌ای گفت: صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها با سازمان لیگ است. برهمین اساس باشگاه‌ها باید حداقل سطح استاندارد‌ها و معیار‌ها را داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که باشگاه‌ها باید جهت اخذ مجوز مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند که البته اصالت و صحت و سقم مدارک بر عهده خود باشگاه‌ها است.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاه‌ها بعد از تحویل مدارک بلافاصله به دنبال اجرای تسویه حساب مالی باشند. سازمان لیگ باید توان نظارت و کارشناسی را در طول فصل برای باشگاه‌ها داشته باشد و اگر موضوعی در فوتبال یا فوتسال مطرح شد، پیشنهاد مناسبی برای آن ارائه شود.
 
رئیس فدراسیون گفت: باید مشکلات در فوتسال به حداقل برسد تا بتوانیم به نقطه استاندارد فوتسال آسیا حرکت کنیم.
 
لازم به توضیح است، نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، علی تارقلی زاده، شاهین رحمانی، عباس ترابیان، کاظم سلیمانی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، حامد نجفی و سعید نجاریان در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *