رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اصرار تارتار به تغییر تاکتیک ناموفق در خط دفاعی پارس‌جنوبی

15:40 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
به نظر می‌رسد اصرار سرمربی پارس جنوبی به تغییر تاکتیک دفاعی تیمش تاکنون جواب نداده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم پارس‌جنوبی به گسترش فولادی باخت که در نیم فصل اول چهار گل به این تیم زده بود. به نظر می‌رسد اصرار تارتار به تغییر تاکتیک دفاعی، اصلی‌ترین مشکل این تیم در این بازی بود.

این مربی همواره در بازی‌هایی که از مجتبی لطفی استفاده کرده، نتیجه گرفته بود اما اینبار اصرار دارد از مایکل اومانیا و نورمحدی در کنار هم و در غیاب لطفی سود ببرد.

تارتار این تاکتیک را در سه بازی به طور قطع استفاده کرد و اتفاقا در هر سه بازی نتیجه نگرفت. به نظر می‌رسد حذف لطفی به ساختار دفاعی این تیم صدمه می‌زند.

البته اصرار تارتار به حذف لطفی نیست، بلکه بیشتر علاقه‌مند است از نورمحمدی و اومانیا در کنار هم استفاده کند.

آمار نشان می‌دهد وی در سه بازی با فولاد، پرسپولیس و گسترش فولاد که قصد داشت نورمحمدی و اومانیا را کنار هم قرار دهد. سه بازی که در نهایت به شکست این تیم انجامید.

اصرار تارتار به تغییر تاکتیک هنوز جواب نداده و شاید با وجود حملات این تیم در بازی با گسترش فولاد، همین تغییر تاکتیک اشتباه او است که منجر به دریافتت 2 گل شد. دو کلی که بی ربط به موقعیت شناسی و هوشیاری مدافعان این تیم نبود.

برای بازی با پیکان نورمحمدی محروم است و به دلیل سه اخطاره شدن نمی‌تواند به میدان برود. به این ترتیب فرصتی است تا تارتار متوجه شود ایراد کارش تغییر تاکتیک است یا اینکه می‌تواند برای ترکیبی که به آن در قلب خط دفاعی تیمش اصرار دارد همچنان تلاش کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *