مانع جدی برای ساخت موزه ایران درودی وجود ندارد

16:06 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۳۹۰
شهردار منطقه ۶ به دیدار ایران درودی، هنرمند و نقاش برجسته ایرانی که در قلب تهران ساکن است رفت و آخرین وضعیت ساخت موزه ایران درودی را مورد بررسی قرار داد.

مانع جدی برای ساخت موزه ایران درودی وجود نداردبه گزارش گروه جامعه ، در  دیدار  عظیم بابایی با این هنرمند، ایران درودی با شرحی از وضعیت موزه که قرار است ۱۹۵ اثر فاخر هنری خودش را به نمایش بگذارد، گفت: کار طراحی بنای این موزه با هنرمندی جهانگیر درویش که از معماران شناخته شده جهان است صورت گرفته و بنا در چهار طبقه با کاربری فرهنگی ساخته می‌شود تا به عنوان پایگاهی آموزشی برای هنردوستان و هنرآموزان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه بنای موزه طرح دکتر درویش است به عنوان یک اثر جهانی به حساب خواهد آمد گفت: برای ساخت موزه تنها به دنبال آخرین مجوز‌ها از سوی نهاد‌های مسئول هستیم.

بابایی شهردارمنطقه ۶ در این دیدار با اشاره به اینکه کار ساخت موزه پیگیری خواهد شد تصریح کرد: با توجه به اینکه ملک این موزه در منطقه ۶ واقع شده به دنبال پیگیری کار‌های ساخت بنا هستیم تا به زودی به سرانجام رسد.

شهردار منطقه 6 پروسه ساخت موزه و مراحل کار را توضیح داد و گفت: با همکاری مشترک با شهرداری مرکز کار ساخت موزه به سرانجام خواهد رسید و مدیریت شهری برای ساخت موزه ایران درودی تمامی تسهیلات را فراهم می‌کند.

بابایی تصریح کرد: مانع جدی برای ساخت موزه ایران بانوی نقاشی ایران وجود ندارد.

ایران درودی در انتها با تقدیر از عملکرد شهرداری منطقه ۶ خواستار حمایت همه جانبه مدیریت شهری برای ساخت این موزه ملی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *