رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش ورودی و افزایش پرونده‌های مختومه در دستگاه قضایی ایلام

18:46 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۴۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری ایلام گفت: علاوه بر کاهش ورودی پرونده، افزایش مختومه هم داشته‌ایم و تاکنون یکصدو شانزده جلسه با بیش از 1700 مصوبه برگزار کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام در دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان اظهار کرد: از حضور رئیس قوه قضائیه در جمع مردم ایلام تشکر می‌کنم و قطعاً سفر ایشان و هیئت همراه نقطه عطفی برای استان و افتخاری برای دادگستری استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری ایلام ادامه داد: لازم است از معاونت راهبردی قوه قضائیه تشکر کنم که در رأس یک هیئت 50 نفره در طی سه شبانه‌روز تمامی مشکلات و نواقص دادگستری استان ایلام را بررسی و به تحلیل گزارشی در این خصوص پرداختند.

وی با بیان اینکه تعداد کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی ایلام 641 نفر است تصریح کرد: در طی یک سال گذشته توانسته‌ایم حدود 20 نفر را برای دستگاه قضایی استان جذب کنیم که کمک‌حال دستگاه قضایی ایلام باشند.

وی افزود: درمدت حضور بنده در دادگستری ایلام 28 هزار پرونده در دادسراها بیش از 30 هزار پرونده در دادگاه‌های بدوی و بیش از 6 هزار پرونده در دادگاه‌های تجدیدنظر، بیش از 14 هزار پرونده در اجرای احکام مختومه شده است.

رزم خاطرنشان کرد: در دادگستری استان ایلام علاوه بر کاهش ورودی پرونده، افزایش مختومه هم داشته‌ایم و تاکنون یکصدو شانزده جلسه با بیش از 1700 مصوبه برگزار کرده‌ایم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: در مدت حضور خود در دادگستری استان، تمام پرونده‌های مهم به‌طور کامل شناسایی و مدیریت شده‌اند و نظارت جدی بر کاهش جرایمی همچون قتل، آدم‌ربایی و مبارزه با اراذل اوباش داشته‌ایم.

رزم در پایان گفت: ما در دادگستری استان به دنبال کاهش ورودی پرونده‌ها هستیم و با اینکه دارای کمبود نیروی اداری و قضایی هستیم اما سعی می‌کنیم که به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *