اوضاع باشگاه سپیدرود پیچیده‌تر شد/ خریدار سوم وارد می‌شود!

11:11 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۵۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اوضاع باشگاه سپیدرود هر روز پیچیده‌تر می‌شود و باشگاهی که حتی یک خریدار نداشت با متقاضیان متعدد برای خرید امتیاز رو به‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کمتر از ۴۸ ساعت از اعلام نام جواد تن‌زاده به عنوان متقاضی خرید تمامی سهام سپیدرود نمی گذرد که یک نام دیگر برای خرید این باشگاه بر سر زبان‌ها افتاده است.

فردی که تا پیش از سرزبان افتادن نام تن‌زاده، بخش عمده‌ای از هزینه‌های باشگاه را متقبل شده بود و طبق اسنادی که ارائه داده قریب به ۳۱۰ میلیون تومان برای سپیدرود هزینه کرده است، خواهان خرید این باشگاه لیگ برتری شده است.

وی که پشت پرده به توافقاتی با کیومرث بیات دست یافته بود، این روزها با مطرح شدن نام تن‌زاده و انتقال ۱۰۰ درصد سهام باشگاه به وی به تکاپو افتاده است و با حضور در هیئت فوتبال گیلان خواهان روشن شدن هزینه کردش در دوران کوتاه حضور بیات شده است.

طبق ادعای این شخص و مستنداتی که به هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه کرده است تقریبا بخش قابل توجهی از هزینه‌هایی که کیومرث بیات (متقاضی خرید باشگاه سپیدرود) انجام داده بود را این تاجر گیلانی پرداخت کرده است. پرداخت بخشی از دویست میلیون تومانی که در ابتدای حضور بیات به بازیکنان داده شده، پرداخت هزینه‌های اقامت بازیکنان سپیدرود پیش از مسابقه با پرسپولیس و نفت، پرداخت بدهی کعبی به فدراسیون فوتبال، پرداخت هزینه البسه، دارو و مخارج مربی و بازیکنان خارجی سپیدرود از جمله مخارج ادعایی وی است که در یک ماه اخیر پرداخت کرده است.

این تاجر گیلانی در نهایت پس از مذاکره با یکی از مدیران ارشد سپیدرود، خواهان خریداری باشگاه سپیدرود شد و به این ترتیب یک خریدار دیگر به گزینه‌های خرید این باشگاه پرطرفدار شهرباران اضافه شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *