وزیر صنعت قول بازگشایی «ثبتارش» تا امروز را دادند/ پیگیر حل مشکل واردات خودرو هستیم

15:36 - 07 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۵۸۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه اخیری که با وزیر صنعت، واردکنندگان خودرو و اعضای کمیسیون داشتیم آقای شریعتمداری قول بازگشایی سایت ثبتارش تا پایان هفته یعنی امروز را دادند.

داوود محمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد ، درباره جزییات این جلسه، تصریح کرد: در جلسه اخیری که با وزیر صنعت، واردکنندگان خودرو و اعضای کمیسیون داشتیم آقای شریعتمداری قول بازگشایی سایت ثبتارش تا پایان هفته یعنی امروز را دادند.

این جلسه به دلیل پیگیری اوضاع نابسامان واردات خودرو و افزایش قیمت چشمگیر این خودرو‌ها در بازار تشکیل شد و آقای شریعتمداری گفتند که برای حل این مشکل منتظر ابلاغ مصوبه دولت هستند.

وی افزود: براساس گفته وزیر صنعت این دستورالعمل روز گذشته در هیات دولت مصوب شده و باید ابلاغ شود.

محمدی با تاکید براینکه شریعتمداری قول حل این مشکل تا پایان هفته جاری را دادند، اظهار کرد: کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر حل مشکل واردات خودرو خواهد بود تا زمانیکه دولت به قول خود عمل کند.

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو سه شنبه شب از قول وزیر صنعت مبنی بر بازگشایی سایت ثبتارش خبر داد، اما مجتبی خسروتاج، رئیس سازمان توسعه تجارت در واکنش به صحبت‌های او گفت که از صحبت‌های آقای وزیر سوءبرداشت شده است.

اما اکنون صحبت‌های رئیس کمیسیون اصل ۹۰، موید درستی خبر رئیس انجمن واردکنندگان خودرو است و گویا آقای خسروتاج از این قول بی خبر بوده اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *