دو اتفاق خوب برای دروازه بان جوان استقلال

11:11 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۶۶۷
دروازه بان جوان استقلال تهران رکورد جدیدی را برای خودش در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به ثبت رساند.

دو اتفاق خوب برای دروازه بان جوان استقلالبه گزارش گروه فضای مجازی ، سید حسین حسینی با بسته نگه داشتن دروازه استقلال تهران در بازی آبی پوشان پایتخت مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز توانست رکورد وحید طالب لو را در کلین شیت جابجا بشکند.

آخرین گلی که حسینی در چارچوب دروازه استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دریافت کرد به دربی هشتاد و پنجم پایتخت باز می‌گردد که علی علیپور توانست در دقیقه ۲۲ گلزنی کند. او در بازی با نفت تهران، سیاه‌جامگان، گسترش فولاد، پیکان، سپاهان و صنعت نفت آبادان دروازه خود را بسته نگه داشت.

او توانست رکورد وحید طالب لو را که در پنجمین فصل رقابت‌های لیگ برتر موفق شده بود ۶۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد بشکند.

حسینی اگر بتواند در دیدار هفته بعد برابر تراکتورسازی هم دروازه اش را بسته نگه دارد، رکورد علیرضا بیرانوند که به تازگی رقم زده است را هم خواهد شکست و عنوان رکورددار لیگ برتر در دقایق گل نخوردن را به خود اختصاص خواهد داد.

 

منبع: مشرق

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *