تأکید آمریکا و اسرائیل بر حفظ برجام

12:05 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۶۸۷
پایگاه نشریه نیویورک‌مگزین با اشاره به توافق پنهانی اخیر مقامات آمریکا و اسرائیل برای برخورد عملی با برنامه موشکی و نفوذ ایران در منطقه می‌نویسد که اسرائیل و آمریکا به صورت ضمنی پذیرفته‌اند توافق هسته‌ای با ایران ارزش حفظ‌کردن دارد.

تأکید آمریکا و اسرائیل بر حفظ برجامبه گزارش گروه بین‌الملل ، اسرائیل و آمریکا بر سر حفظ توافق هسته‌ای با ایران توافق کردند.

پایگاه نشریه «نیویورک‌مگزین» با بیان اینکه مقامات آمریکا و اسرائیل به‌تازگی طرحی عملیاتی برای نحوه  مقابله با برنامه موشکی و همچنین نفوذ ایران در منطقه تصویب کرده‌اند افزود که نکته جالب توجه در این طرح پنهانی این است که اسرائیل و آمریکا به صورت ضمنی پذیرفته‌اند توافق هسته‌ای با ایران ارزش حفظ‌کردن دارد.

به نوشته «نیویورک‌ مگزین» مقامات اسرائیلی و آمریکایی روز 12 دسامبر در کاخ سفید در نشستی پنهانی «طرح همکاری مشترک راهبردی» به منظور مقابله با برنامه موشکهای بالستیک و همچنین فعالیت ایران در خاورمیانه را تصویب کردند.

این نشریه آمریکایی درباره ترکیب مقامات آمریکایی و اسرائیلی حاضر در این نشست محرمانه می‌افزاید: هیئتی به سرپرستی «مئیر بن شبات» مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و با حضور نمایندگان ارشد تمام شاخه‌های نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک کابینه اسرائیل، به صورت محرمانه وارد واشنگتن شده‌اند. این هیئت در کاخ سفید با تیمی به سرپرستی «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا و با حضور نمایندگان ارشد کاخ سفید، آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا، وزارت دفاع و وزارت خارجه آمریکا، دیدار کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *