توانایی ملکه رنجبر در انجام امور شخصی/ امید بازیگر زیر آسمان شهر به حضور در بین مردم

14:30 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۶۹۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
فرزند ملکه رنجبر گفت: خواب و تغذیه مادر بهتر شده است. به استقلال فردی رسیده و بیشتر امور شخصی خود را نیز انجام می دهد.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: خواب و تغذیه مادر بهتر شده است. به استقلال فردی رسیده و بیشتر امور شخصی خود را نیز انجام می دهد با این وجود پرستار 24 ساعته کنار مادر حضور دارد تا اگر مشکلی پیش آمد رسیدگی کند.

وی افزود: راه رفتن مادر نیز بهتر شده است. هنوز واکر را کنار نگذاشته اما می تواند به تنهایی راه برود.

فرزند ملکه رنجبر درباره نظر پزشکان نسبت به وضعیت جسمی مادرش اظهار کرد: پزشکان رضایت کامل نسبت به وضعیت جسمی وی دارند و طول درمان ایشان روند طبیعی را طی می کند.

ایروانی با اشاره به وضعیت روحی مادر به دلیل دوری از اجتماع و انجام امور خیریه توضیح داد: به مادر قول داده ایم که وقتی بهبود بیشتر خود را به دست آورد او را به درون جامعه ببریم تا هم مردم را ببیند و هم و به امور خیریه مشغول شود تا از عمری که خدا به او عطا کرده استفاده کند.

وی در ادامه بر همدلی و وحدت همه هنرمندان تاکید کرد و افزود: باید هنرمندان با همت هم در فرهنگسازی و تکریم پیشکسوتان و احترام به آنان موثر باشند تا اخلاق در جامعه پیاده شود.

فرزند ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: دوستان زیادی در این مدت برای دیدن مادر توجه و محبت داشتند که بیژن بنفشه خواه و مهران غفوریان از جمله این دوستان بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *