رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسیدن به پرسپولیس سخت، اما امکان‌پذیر است/ استقلال هنوز هم به یک مهاجم با کیفیت نیاز دارد

13:01 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۷۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ارائه یک بازی تماشاگر‌پسند همراه با زدن چند گل نشان می‌دهد اعتماد به نفس به بازیکنان استقلال برگشته است.

سیروس دین محمدی در گفت و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص روند روبه رشد استقلال در هفته‌های اخیر در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال چند هفته است خوب بازی می‌کند و در بازی با استقلال خوزستان فرصت داشتند تا گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند.

وی ادامه داد: ارائه یک بازی تماشاگر‌پسند همراه با زدن چند گل نشان می‌دهد اعتماد به نفس به تیم برگشته و استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا تیم استقلال به خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات بویژه برای حضور در اسیا نیازدارد، عنوان کرد: این تیم مهره‌ها خوبی دارد و در خط دفاع با بازگشت منتظری و پادوانی مشکلی نخواهد داشت. خط هافبک تیم هم که کمبودی ندارد اما به نظرم استقلال هنوز هم به یک مهاجم با کیفیت نیاز دارد تا در مواقع حساس بتواند گره بازی را بازکند.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به پرسپولیس در این فصل در جدول لیگ خواهد رسید، گفت: در فوتبال نمی‌شود پیش بینی کرد اما اگر کادرفنی فقط روی تیم خود تمرکز داشته باشند چرا که نه؟! این استقلال می‌تواند خود را به صدر نزدیک کند و رسیدن به پرسپولیس سخت، اما امکان‌پذیر است.

وی در خصوص  وضعیت تیم تحت هدایتش در لیگ یک فوتبال کشور اظهار داشت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شهرداری تبریز را در لیگ یک حفظ کنیم وامیدوارم که بتوانیم به هدفمان برسیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *