از احتمال پخش کلاه قرمزی در نوروز تا شروع خنداونه/اکبر عبدی به تلویزیون می‌آید+عکس

20:30 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۷۴۱
فرهنگ و هنر در هفته گذشته شاهد اتفاقات، حاشیه ها و اخبار متفاوت و متنوعی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به اخبار جدید درباره فصل جدید برنامه کلاه قرمزی اشاره کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فرهنگ و هنر در هفته گذشته شاهد اتفاقات، حاشیه ها و اخبار متفاوت و متنوعی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می توان به اخبار جدید درباره فصل جدید برنامه کلاه قرمزی اشاره کرد.

باکس آفیس هالیوود، زمان شروع فصل جدید خنداونه، جدول فروش سینمای ایران، گلایه برخی بازیگران از وضعیت نقش فروشی، جدیدترین برنامه های شبکه نسیم از جمله سایر اخباری بودند که طی هفته گذشته در خبرگزاری ها سر و صدای فراوانی به پا کردند.

بسته فرهنگی میزان

نباید برای فروش بیشتر همه چیز را فدا کنیم/سینما فقط خنداندن تماشاگر نیست

حمیدزرگرنژاد کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص عدم رعایت برخی محدودیت‌ها برای تماشای فیلم‌های روی پرده سینماها گفت: سینما باید از برخی لحاظ دارای محدودیت برای تماشای افراد با سنین مختلف باشد. قشر نوجوان و جوان ما اکثریت افرادی را که به سینما می‌روند را تشکیل می دهند و ما باید برای فرهنگ سازی آنان فکری بکنیم.

کارگردان فیلم "ماهور" رعایت اخلاق از سوی فیلمساز را قدم اول در این راه دانست و گفت: از نظر من همه چیز از ابتدا به کارگردان و تهیه کننده بر می گردد. قوانین سینما را ما تنظیم نمی کنیم اما می توانیم در ساخت آثارمان به نحوی عمل کنیم که اخلاق حفظ شود.

وی در همین راستا افزود: فیلمساز باید به اخلاقیات پایند باشد و اینطور نشود که صرفاً برای گیشه و جذب مخاطب و گاهاً خنداندن وی به هر کار و ساخته ای دست بزند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 بسته فرهنگی میزان

به وقت شام نفس‌‌گیر ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است/روایت کارن همایون‌فر از همکاری با حاتمی‌کیا

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، چندی پیش طی خبری اعلام شد که موسیقی فیلم "به وقت شام" جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا به کارن همایونفر سپرده شده است. این دومین همکاری کارن همایونفر با ابراهیم حاتمی کیا پس از ساخت موسیقی فیلم "بادیگارد" به شمار می آید.

کارن همایون فر در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از خودش و ابراهیم حاتمی کیا طی یادداشتی درباره فیلم "به وقت شام" نوشت:

با ابراهیم حاتمی کیا عزیزم . روزهای سخت و‌ دشوار آماده‌سازی فیلمی که بی‌شک بزرگترین و پیچیده‌ترین و بی پروا‌ترین تولید سینمایی ایران است. نفس ها را حبس کنید.

امیدوارم پنجمین همکاری ‌مان سینمای جدی ایران را سیراب کند. هنگام ساخت بادیگارد گفته بودم با ساخت یافته ترین ساخته او مواجه هستیم اکنون بی اغراق می‌گویم با نفس گیرترین فیلم سینمای ایران که با گروه فوق حرفه ایش کم از تولیدات هالییوود ندارد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.



بسته فرهنگی میزان
ارزش‌های معنوی در سینمای ایران فراموش شده‌اند/پول همه چیز سینما را به هم ریخته است

کارگردان "فصل فراموشی فریبا" گفت: همه چیز در سینمای ایران به پول ختم می‌شود. ارزشهای مادی همه گیر شده و جای ارزش های معنوی را گرفته است. به کل ارزش های معنوی در سینمای ایران فراموش شده است.

عباس رافعی کارگردان سینمای ایران که این روزها در صدد ساخت فیلم "کافه پولونیا" است در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص مشکلات سینمای گیشه محور گفت: متاسفانه برخی در این سینما تنها و تنها به منافع شخصی خود اهمیت می‌دهند و هیچ چیز برایشان مهم نیست. مسئولین فرهنگی نیز نسبت به مشکلات اخیر سینما واکنشی نشان نداده و گاه هم قدم با آنها می‌شوند. این دوستان تنها دچار روزمرگی شده و به جایگاه خودشان می‌اندیشند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان

انتشار آلبوم دریا کجاست در نیمه دی ماه/کنسرت های چارتار از بهمن ماه شروع می‌شود

تنظیم کننده گروه چهارتار گفت: برای کنسرت های استانی و حضور در شهرستان ها برنامه ای نچیده ایم چون در هیچ جای دنیا نمی توان پیش بینی کرد که آیا دو ماه یا یک ماه قبل از برگزاری کنسرت، شهر محل اجرا مشخص می شود یا موفق به حضور در آن استان می شوید، اما بهمن یا اسفندماه در تهران اجرا خواهیم گذاشت. 

آیین احمدی فر تنظیم کننده و عضو گروه "چارتار" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های گروهش در عرصه موسیقی گفت: در حال فعالیت روی قطعات آلبوم جدید هستیم تا در روز های آینده منتشر شود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان

اکثر بازیگران پیشکسوت مستاجر هستند/نقشی که برایم بود را ناعادلانه از من گرفتند

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: یکی از هنرمندان خطاب به من گفت ما برای ورشوچی هم نقش درست می کردیم،تو که اندازه زنده یاد ورشوچی نیستی.یک سکانس می گذاریم تا تو بازی کنی.من از این پیشنهاد به شدت بدم آمد، این توهین به من و بسیاری از بزرگان است. 

سعید نورالهی بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به بنده پیشنهادی برای بازی نمی شود و کسی هم سراغی از من نمی گیرد بنابر این بیکار و خانه نشین هستم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 



بسته فرهنگی میزان
شهاب حسینی با فیلمی رمزآلود راهی فجر می‌شود/سودای سیمرغ در مهمانسرایی عجیب

حسینی تاکنون در 52 فیلم به ایفای نقش پرداخته و هم اکنون دومین تجربه کارگردانی خود را با امید به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر انجام داده است.

به گزارش خبرنگار میزان، "شهاب حسینی" بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون امسال و همزمان با "سی و ششمین جشنواره فیلم فجر" اثری با نام "مقیمان ناکجا" را آماده حضور در جشنواره کرده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بسته فرهنگی میزان
شروع پیش تولید سریال شهید حججی از بهمن ماه

دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" گفت: اگر تصحیح متن تمام شود از بهمن ماه پیش تولید کار شروع می شود. بازیگرانی را برای بازی در سریال به ویژه نقش شهید در ذهن دارم اما باید دید در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر چه پیش می آید.

احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی "شهید حججی" در گفت و گو با خبرنگار میزان درباره آخرین روند طی شده این سریال تا امروز گفت: فیلمنامه به شکل کامل نوشته شده و در حال حاضر متن سریال در مرحله تصحیح به سازمان سازمان صدا و سیما ارائه شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
بی‌بی‌سی همواره دروغ می‌گوید/تهران شهر بزرگ و مدرنی است

اسلاویشا ایوانوویچ گفت: رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی تصویری نادرست از تهران تعریف می‌کنند که امر باعث شده تا مردم جهان تصور کنند که تهران کویری برهوت است در صورتی که این دورغی بیش نیست، چون تهران بسیار شهر زیبایی است.

اسلاویشا ایوانوویچ بدلکار سینمای هالیوود در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، درخصوص اولین تجربه حضور خود در تهران گفت: وقتی سوار هواپیما بودم و به تهران نزدیک شدیم از حجم زیاد منازل مسکونی و آپارتمان ها شوکه شدم زیرا اصلاً انتظار نداشتم با شهری بزرگ و پر از ساختمان روبرو شوم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

 

 خندوانه و دورهمی

شبی با عبدی دهه فجر روی آنتن شبکه نسیم می‌رود/خندوانه جدید میزبان نوروزی تلویزیون

امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی حبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت برنامه‌های تولیدی این شبکه گفت: رامبد جوان و گروهش به دنبال بازنگری در فصل جدید "خندوانه" هستند و این برنامه در دستور کار سیما برای پخش در نوروز 97 است.

وی افزود: به دلیل این که رامبد جوان و تهیه کننده برنامه خندوانه به پخش در نوروز 97 تمایل زیادی داشتند این برنامه همزمان با سال نو از شبکه نسیم پخش می شود.

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره پست رامبد جوان در اینستاگرام خود با عنوان خندوانه در راه است توضیح داد: ضبط فصل جدید هنوز شروع نشده است اما در حال دریافت ویدئوهای بخش خنداننده شو هستند تا با انجام کارهای این بخش تا حدودی آماده سازی برای فصل جدید انجام شود. با توجه به بازنگری‌هایی که در حال انجام است و نیز دوری از روند تکراری و در نتیجه جذابیت برای مخاطب به احتمال بسیار زیاد برنامه با تغییر در دکور و اجراها همراه خواهد شد. 

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

 ابراهیم حاتمی کیا در صدر / با رکورد داران سیمرغ جشنواره فیلم فجر آشنا شوید ////////////یکشنبه

حاتمی‌کیا در آستانه رکوردی تکرارنشدنی/سینمای ایران در آستانه سی‌وششمین فجر+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، تنها یک ماه تا برگزاری بزرگترین رویداد سینمایی کشور یعنی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر باقی مانده و هر روز که می‌گذرد تب و تاب جشنواره بیش از پیش می شود.

جشنواره فیلم فجر همیشه از سوی تماشاگران و علاقه مندان به سینما جذابیت‌های خاص خود را داشته و به نوعی بزرگترین گردهمایی سینمایی کشور محسوب می شود. این جشنواره در ادوار مختلف خود سیمرغ های فراوانی را به هنرمندان سینما اهدا کرده است.

به همین مناسبت و نزدیک شدن به روزهای برگزاری جشنواره خبرنگار گروه فرهنگی رکوردداران سیمرغ در تمامی بخش‌ها را مورد ارزیابی قرار داده است.

بیشترین سیمرغ بلورین بهترین فیلم
 
کارگردان صاحب سبک سینمای ایران که همواره با ساخت آثاری در خصوص دفاع مقدس امضایی شخصی برای خود خلق کرده پر افتخارترین کارگردان جشنواره فیلم فجر است. وی تاکنون 5 بار سیمرغ را به خانه برده است.
 
وی امسال با فیلم "به وقت شام" که از همان ابتدا یکی از شانس های بزرگ محسوب می‌شد، می تواند رکورد خود را ارتقا بخشد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
فیلم پست

رویایی جنجالی تام هنکس و مریل استریپ در سینمای هالیوود+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی مطرح و جنجالی "پست" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی مریل استریپ و تام هنکس اکران بین المللی خود را از امروز در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرد.

مریل استریپ و تام هنکس برای بازی در فیلم پست به کارگردانی اسپیلبرگ دو شانس اصلی کسب اسکار بازیگر در مراسم اسکار 2018 محسوب می شوند.

این فیلم درباره یک کارمند روزنامه واشنگتن پست و سردبیر بخش سوانح رانندگی است که قصد دارند تا اسنادی را از پنتاگون افشا نمایند اما...

این فیلم درمورد سیاست‌های امریکا بوده و به افشای اسناد و اطلاعات پنتاگون می‌پردازد. البته نام "اسناد پنتاگون" نامی است که رسانه‌ها به این فیلم داده‌اند و به تازگی نام "برگه‌ها" برای این فیلم انتخاب شده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 



از اتفاقات و عروسک های جدید در کلاه قرمزی تا بلاتکلیفی عموهای فیتیله ای+عکس
اتفاقات و عروسک‌های متنوع در سری جدید کلاه قرمزی/امیدواری عروسک‌گردان جدید کلاه قرمزی برای پخش در نوروز 97

عروسک‌گردان جدید کلاه قرمزی گفت: مردم مطمئن باشند که در این نسخه از کلاه‌قرمزی با اتفاقات جدید و همچنین عروسک‌های جدید روبرو خواهند شد.

شیما بخشنده عروسک‌گردان جدید کلاه‌قرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص احتمال پخش این مجموعه در نوروز 97 گفت: صحبت‌هایی انجام شده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی من از صمیم قلب آرزو دارم کلاه‌قرمزی که ضبط آن ماه‌هاست به اتمام رسیده نوروز امسال روی آنتن تلویزیون برود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

از اتفاقات و عروسک های جدید در کلاه قرمزی تا بلاتکلیفی عموهای فیتیله ای+عکس
خاطرات داریوش اسدزاده از شب یلدا با کرسی و حافظ خوانی/دیگر تنها هستم و مهمانی برای یلدا ندارم

بازیگر خانه سبز گفت: یادم می‌آید دوران کودکی زیر یک کرسی می نشستیم و گاه تا صبح به حرف زدن، حافظ خوانی و شادی می پرداختیم. داستان گویی و بازی های کودکانه خاطرات زیبایی است که در ذهن همه ما مانده است.

داریوش اسدزاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص برگزاری سنت شب یلدا گفت: واقعیت من دیگر کسی را ندارم که بخواهم در کنارش شب یلدا را سپری کنم و به همراه همسرم تنهایی این شب را می گذرانیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

از اتفاقات و عروسک های جدید در کلاه قرمزی تا بلاتکلیفی عموهای فیتیله ای+عکس
برنامه عموهای فیتیله‌ای همچنان در بلاتکلیفی/عمرمان در حال گذر است و نمی توانیم کاری کنیم

بازیگر و مجری تلویزیون گفت: درباره ضبط این برنامه هیچ پیش بینی نمی شود کرد چون تلویزیون بودجه ندارد و تقصیری هم ندارند. اسپانسرهای بیرونی نیز که می خواهند ورود کنند با سختی این کار را انجام می دهند.

علی فروتن بازیگر و مجری تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین وضعیت برنامه "عموهای فیتیله ای" گفت: درباره ضبط برنامه فیتیله هیچ پیش بینی نمی شود کرد چون تلویزیون بودجه ندارد و تقصیری هم ندارند. اسپانسرهای بیرونی نیز که می خواهند ورود کنند با سختی این کار را انجام می دهند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

 

 بسته فرهنگی میزان

امام یازدهم در جامعه خفقان زده چگونه مردم را رهبری کردند/ ماجرای زاهد شدن ماموران شکنجه در زندان

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خوش نظر کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره شخصیت حضرت امام حسن عسکری(ع) گفت: مردم با شان و شخصیت ایشان آشنا بودند و همواره به ایشان احترام می گذاشتند.

وی افزود: یکی از شاگردان حضرت نقل می‌کند وقتی امام یازدهم (ع) روزهای دوشنبه و پنجشنبه به دارلخلافه می آمدند کوچه ها برای دیدار حضرت مملو از جمیعت می شد، وقتی حضرت وارد می شدند راه را باز می کردند و وقتی از دارالخلافه برمی گشتند مردم مجددا راه را باز می کردند تا ایشان عبور کنند. معلوم می شود که مردم برای شان و شخصیت حضرت ارزش قائل بودند. 

این کارشناس علوم قرآنی درباره فضای سیاسی زمان حاکم بر عصر امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: امام یازدهم دوره چند خلیفه عباسی را درک کردند. در آن زمان که مملو از خفقان بود حضرت افرادی را در مقام وکلا و جانشینان خود برای انجام امور  در اختیار داشتند، اوضاع سیاسی هم بسیار سختگیرانه بود و یکی از روش هایی که خلفا در آن زمان انجام می دادند این بود که مخالفان را جلوی حیوانات درنده می انداختند. در چنین جامعه خفقان زده ای مردم در ترس و وحشت زندگی می کردند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 

فیلم ابرقهرمانی ثور به فروش 850 میلیون دلاری در جهان رسید+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "ثور-راگناروک" پس از نزدیک به یک ماه اکران در سینماهای امریکا و جهان به فروش خارق العاده 850 میلیون دلار یافته است.

فیلم سینمایی "ثور" به کارگردانی "تایکا وایتیتی" طوفان هالیوود نام گرفت اما به علت اکران آثاری همچون لیگ عدالت و جنگ ستارگان کمی زود جایگاه خود در باکس آفیس را از دست داد.

"ثور-راگناروک" فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی "تایکا وایتیتی" و نویسندگی "استفانی فولسوم" است که بر اساس شخصیت خیالی ثور از شرکت مارول کامیکس در دست ساخت است.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های ثور (2011) و ثور: دنیای تاریک (2013) محسوب می‌شود و همچنین هفدهمین فیلم در فهرست فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.




بیژن کامکار در غرب کشور روی صحنه می رود/خواننده کجایید ای شهیدان خدایی در بوکان و سقز


کنسرت بیژن کامکار روز سه شنبه 5 دی ماه در سالن سیمرغ شهر بوکان و روز چهارشنبه 6 دی ماه در سالن شهید بهشتی شهر سقز در ساعت 20:00 برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ، بیژن کامکار خواننده موسیقی سنتی و فاخر ایرانی در جدیدترین کنسرت خود در دو روز متوالی در شهرهای بوکان و سقز روی صحنه رفته و برای مخاطبان اجرا می‌کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان

ماشین و ویلا تضمین حضور در آثار سینمایی/پکیج بازیگری شیوه تازه نقش فروشی

هما خاکپاش بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: تعداد افرادی که در حال حاضر به بازیگری علاقه دارند زیاد است و به همین دلیل به هر نحوی که شده پول می‌دهند تا نقش دریافت کنند. حتی این افراد خانه هایشان را در اختیار گروه سازنده اثر می گذارند، لوکیشن و ماشین می‌دهند تا به آن ها نقش داده شود. 
  
هما خاکپاش بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار میزان درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: 4 سال است بیکارم و در مراسماتی که به مناسبت تولد هنرمندان برگزار می شود شرکت می کنم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

بسته فرهنگی میزان
آثار رعایت اخلاق اسلامی در زندگی/ رواج نگاه مادی و مالی به ازدواج در میان جوانان


کارشناس علوم قرآنی گفت: اگر اخلاق در خانواده را همان گونه که دین اسلام بیان کرده، اجرا کنیم؛ آمار طلاق کاهش می یابد. اختلاف‌های موجود در خانواده های امروزی به بی‌اخلاقی‌ها، عمل برخلاف قرآن و دستور خدا بر می گردد. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد صابری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آرامش زن و مرد برای یکدیگر گفت: ازدواج یکی از تأکیدات دین مبین اسلام است. 

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 



از اتفاقات و عروسک های جدید در کلاه قرمزی تا بلاتکلیفی عموهای فیتیله ای+عکس
جنگ ستارگان گیشه سینمای جهان را به آتش کشید

فیلم سینمایی "جنگ ستارگان8 - آخرین جدای" به کارگردانی "رین جانسون" هفته اول و افتتاحیه خود را طوفانی آغاز کرد و توانست با فروش 450 میلیون دلاری در جهان مواجه شود. رکوردی که تنها در اختیار نسخه قبلی همین فیلم است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "جنگ ستارگان8 - آخرین جدای" به کارگردانی "رین جانسون" هفته اول و افتتاحیه خود را طوفانی آغاز کرد و توانست با فروش 450 میلیون دلاری در جهان مواجه شود. رکوردی که تنها در اختیار نسخه قبلی همین فیلم است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

از اتفاقات و عروسک های جدید در کلاه قرمزی تا بلاتکلیفی عموهای فیتیله ای+عکس
کپی برابر جعل در ژانر پلیسی تولید می‌شود/ بازگشت محمود مقامی به خاستگاهش

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: تولید کپی برابر جعل 12 روز دیگر شروع می شود و تا کنون 70 درصد از عوامل پشت دوربین مشخص شده اند. همچنین اشک نرگس نیز پس از دو سال در دوم اسفندماه اکران می شود. 

محمود مقامی بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: در فیلم سینمایی "گنج سرخ" مقابل دوربین رفتم و تا کنون 70درصد از مراحل فیلمبرداری انجام شده و تا 12 روز دیگر تولید به پایان می رسد. 

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *