عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی

15:24 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۷۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان از عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، احمد سیاوش پور در گردهمایی فصلی روسا و دادستان‌های واحد‌های قضایی استان گیلان از عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی خبر داد و عنوان کرد: دستگاه قضایی بدون جار و جنجال و فارغ از ورود به مسائل گروهی و جناحی در چارچوب قانون به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند.


رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند تا توسعه کشور در مسیر شکوفایی قرار بگیرد بیان نمود: رفع مشکلات مردم به همت همه قوا حل می‌شود و اگر هماهنگی قوا نباشد توسعه کشور امکان‌پذیر نیست.

سیاوش پور بابیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، گفت: با انگیزه مضاعف و کار و تلاش جهادی می‌توان در مسیر آرمان‌های والای شهدا و اعتلای کشور قدم برداشت.

وی با تاکید بر اینکه جامعه اکنون به کار و تلاش و انسان پرانگیزه نیاز دارد، تصریح کرد: اگر برای مردم کار ماندگار انجام دادیم باید خوشحال باشیم وگرنه وقت را به بطالت گذرانده ایم و باید اندوهگین باشیم.


رئیس‌کل دادگستری استان گیلان بابیان اینکه دستگاه قضا مکلف و مسئول حفظ حریم‌ها و حیثیت هاست گفت: امکان انتشار و انعکاس همه عملکرد‌ها و سختی‌های کار قضاوت به جهت حفظ حیثیت جامعه وجود ندارد.

این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه رضایت مردم از رفتار قاضی و کارمند مدنظر دستگاه قضایی است عنوان کرد: اگرچه با توجه به ماهیت کار قضایی و محتوای یک پرونده، رضایت هر دو طرف یک دعوی از رای و حکم صادره بعضا مشکل به نظر می‌رسد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *