پروانه فعالیت سپیدرود به نام بیات صاد نشد/ تن‌زاده همه‌کاره شد+ عکس

20:04 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۷۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پروانه فعالیت تیم سپیدرود رشت در جمع‌بندی اداره کل ورزش و جوانان به نام تن‌زاده صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در فاصله کمتر از یک ماه از مطرح شدن نام کیومرث بیات به عنوان متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت، در جلسه‌ای که در هیأت فوتبال برگزار شد، به صورت رسمی به عمر کوتاه حضور وی در سپیدرود پایان داده شد، بنابراین گزارش این جلسه که با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرامرز الماسخاله رئیس هیأت فوتبال گیلان، میرشهاب مومنی مالک باشگاه سپیدرود و دکتر جواد تن‌زاده برگزار شد، در نهایت رأی به صدور پروانه مالکیت باشگاه به نام تن‌زاده و اعلام وی به عنوان مالک تمام و کمال باشگاه سپیدرود به فدراسیون فوتبال داده شد.

دکتر تن‌زاده همان شخصی بود که از ابتدا قرار بود باشگاه به ایشان واگذار شود و فقط بیات به عنوان یک کارگزار مراحل ابتدایی این انتقال را انجام دهد، اما با اتفاقاتی که رخ داد تن‌زاده خود شخصاً وارد عمل شد و امور کار را به دست گرفت.

گویا در چند روز اخیر در جامعه فوتبال رشت نام یک بازرگان فرهنگی و خوشنام بر سر زبان‌ها افتاده است که تمام هزینه‌های این یک ماه بیات را او پرداخت کرده است و در عوض بیات بخشی از سهام باشگاه را به نام حسن صالح (بازرگان رشتی) کرده است! یعنی در حالی که خود بیات نه مالک باشگاه شده و نه اصلا باشگاه سپیدرود سهامی در بورس عرضه کرده است، وی در حرکتی پیشدستانه اقدام به پیش فروش سهام باشگاه سپیدرود کرده است و این عمل به صراحت فروش مال غیر نام دارد.

حسن صالح با ارایه مدارک و مستندات غیرقابل چشم‌پوشی به سازمان ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال ثابت کرد که بخش اعظم پرداخت پول ۲۰۰ میلیون تومانی بازیکنان، هزینه‌های اقامت در هتل‌های مختلف، خرید البسه، دارو، پرداخت هزینه رفت و آمد و اقامت مربی و بازیکنان خارجی، بدهی حسین کعبی به فدراسیون و بسیاری از هزینه‌های جزیی و کلی را شخصاً پرداخت کرده است و در واقع بیات تنها با پول و اعتبار فرد دیگری، چند صباحی خود را در نزد هواداران و بازیکنان سپیدرود به عنوان یک ناجی مطرح کرد و در این میان با سمپاشی‌های مختلف آبروی بسیاری از زحمتکشان سپیدرود را به باد داد.

در این میان دلمشغولی پاس نشدن دو فقره چکی که بیات به بازیکنان داده بود با اعلام عدم ادامه همکاری صالح و خالی شدن پیرامونی بیات استرس مضاعفی بود که بر باشگاه سپیدرود تحمیل گردید.

در نهایت با تشدید نگرانی در باره اینده سپید تن زاده بلافاصله اعلام کرد که چک ۴۲۰ میلیون تومانی روز ۱۰ دی را به بازیکنان پول نقد پرداخت خواهد کرد و مبلغ چک ماه بهمن بازیکنان را هم زودتر از موعد مقرر نقد می‌کند تا از این بابت بازیکنان و کادر فنی سپیدرود نگران مطالبات خو نباشند.

به نظر می‌رسد این پایان پرونده واگذاری تیم سپیدرود باشد.

پروانه فعاایت سپیدرود به نام بیات صاد نشد/ تن‌زاده همه کاره شد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *