قاتل فراری در حاشیه هامون دستگیر شد

12:09 - 09 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۰۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از گذشت دو سال از وقوع جرم در شهرستان زاهدان خبر داد.

قاتل فراری در حاشیه هامون دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: کارآگاهان این پلیس در ادامه رسیدگی به پرونده‌های قتل متعلق به سال‌های گذشته و در نتیجه اشراف اطلاعاتی رصد و پرورش اخبار واصله، دریافتند فردی که حدود دو سال قبل با استفاده از اسلحه کلاش باعث قتل یک نفر در روستای لوتک شهرستان هامون شده بود در حال حاضر در یکی از نقاط حاشیه شهرستان به صورت مخفیانه زندگی می‌کند، بلافاصله دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی محل اختفای قاتل را شناسایی و پس هماهنگی قضائی و تعقیب و مراقب‌های شبانه روزی، در یک عملیات سریع و هدفمند در حالی که قصد فرار مجدد داشت وی را به همراه یک قبضه کلت کمری و یک تیغه خشاب و ده عدد تیر جنگی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از دستگیری متهم،وی در ابتدا منکر جرم خود شداما در نهایت پس از تحقیقات‌های فنی و تخصصی و مواجهه با مستندات موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به علت و انگیزه قتل به دلیل اختلافات خانوادگی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و نظم و آرامش مردم است و همه توان و تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار می‌گیرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *