بازی در زیر آسمان شهر را رد می‌کنم/خانواده در آثار سینمایی فراموش شده است

9:02 - 10 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۱۴۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون گفت: شاید برای یک شخص تا 90 سالگی هم توانایی برای بازی وجود داشته باشد. وقتی توانایی در فرد وجود دارد اما به حساب نیاید و یا به بازی گرفته نشود ناراحت کننده است.

مینا جعفرزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: در سریال "زندگی از نو" که در شهر تالش فیلمبرداری می شود بازی می کنم، بیشتر بازیگران تئاتر نیز در این سریال همکاری دارند و هر هفته یک بازیگر مهمان در اثر حضور پیدا می کند. خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، کمند امیرسلیمانی، مجید پتکی، حدیث نیک رو، اکبر معززی، علی انصاریان، پیام احمدی نیا و حسن رستمانی از بازیگرانی هستند که در این اثر بازی می کنند. 

مینا جعفرزاده
وی افزود: "زندگی از نو" داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اشتغال زایی می پردازد. مهدی شفیعی تهیه کننده و علی محمد قاسمی کارگردان "زندگی از نو" هستند.

این بازیگر درباره حضور خود در سینما اظهار کرد: بازی در "خوک" به کارگردانی مانی حقیقی را به پایان رساندم که فضای آن و تعامل در کار بسیار خوب ، حرفه‌ای و بر اساس اخلاق بود.

جعفرزاده درباره وضعیت سینما علی الخصوص همکاران هم سن و سال خویش اظهار کرد: وضعیت گاهی خوب و گاهی بد است اما همین که عرصه سینما وجود دارد و فیلم در آن ساخته می شود جای شکر دارد. حضور بزرگترها در هر عرصه ای مفید است اما این روزها در سینما نقش بزرگترها و خانواده را کمرنگ کرده اند و معلوم نیست چه سیاستی در سینما وجود دارد. وضعیت بسیار بدی است، همه اقشار پیشکسوت با این وضعیت روبرو هستند و حضورشان کم شده است.

بازیگر "خاله خانم" به محتوای آثار سینمایی بدون توجه به نقش خانواده اشاره کرد و توضیح داد: داستان ها بر اساس شخصیت جوانان و بر محور آنان می چرخد، مخاطبان هم اصلا به سینما فکر نمی کنند چه برسد به اینکه بروند و فیلمی که دلخواهشان نیست تماشا کنند. سینما دلخواه مخاطبان امروز نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *