آقایان باز هم منتظر تدبیر رهبری هستند!

18:13 - 09 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۱۷۰
درحالی که برخی اعتراضات اقتصادی به حق مردم با سوءاستفاده برخی دیگر درآمیخته و آرامش جامعه سلب شده، ظاهرا آقایان مسئول باز هم منتظر تدبیر رهبر انقلاب هستند.

آقایان؛ باز هم منتظر  تدبیر رهبری هستند!به گزارش گروه فضای مجازی ، امیرابراهیم رسولی با انتشار پستی در کانال شخصی تلگرامش نوشت: آقایان دولتی، وزرا، و ... درحالی دچار سکوت و فقدان راهکار در قبال اعتراضات به حق مردم هستندکه گروه‌های سیاسی مغرض اکنون برموج مطالبات مردمی سوارشده و ازآب گل آلود ماهی می‌گیرند.

دولت محترم نه تنها به وعده ها عمل نمی‌کند بلکه برای فضای ولنگار مجازی هم برنامه ای ندارد تا شایعات و اکاذیب بیش از پیش جولان داده و فضا را مسموم کنند.

آیا آقایان مسئول نباید میان مردم بروند و با آنان گفتگو کنند؟ کجا رفت وعده‌های نمایندگان در امیددهی به مردمی که غرق در مشکلات هستند؟

باز هم مثل همیشه مسئولان مربوطه سکوت کرده‌اند تا رهبر انقلاب تدبیر کند و آنان صرفا تکرار کنند؛ صحیح است صحیح؟

جالب است آنان که داعیه مردم‌مداری‌شان گوش فلک را کر کرده بود (از دار و دسته انحرافی تا فاتحان انتخاباتی) این چند روز طوری سکوت کرده‌اند گویی منتظر تشنج بودند و اکنون به هدف رسیدند.

آنان که دل در گرو ایران و انقلاب دارند دراین مقطع حساس صداقت پیشه کنند و با اعتراف به اشتباهات اجرایی، عملکردی، وعده‌های نادرست و اصلاح رویه گذشته برای وضع مردم فکر و چاره کنند و اجازه ندهند سوءاستفاده‌کنندگان داخلی و خارجی بیش از این فضا را ملتهب نمایند که در این وضع هیچ‌کس راضی نخواهد بود.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *