دوناروما: از بودن در میلان خوشحالم و 4 سال دیگر قرارداد دارم

18:11 - 09 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۱۷۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دروازه‌بان جوان میلان از بودن در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، جان لوئیجی دوناروما که در تساوی یک بر یک عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال میلان مقابل فیورنتینا در هفته نوزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا صدمین بازی‌اش را برای روسونری انجام داد، می‌گوید از بودن در این تیم ایتالیایی خوشحال است.

دونارومای 18 ساله پس از بازی با فیورنتینا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا گفت: واکنش خوبی از خود پس از خوردن گل نشان دادیم. ما جنگدگی خوبی داشتیم و در نهایت توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. اینکه توانستم با پیراهن میلان صدمین بازی‌ام را هم انجام بدهم، فوق‌العاده است.

دروازه‌بان جوان روسونری اخیراً در پی اظهارنظر مینو رایولا، مدیر برنامه‌هایش که گفته بود دوناروما تحت‌فشار روانی قراردادش را با میلان تمدید کرده و این باشگاه باید این قرارداد را فسخ کند، از سوی هواداران میلان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در این بین توهین‌هایی هم به وی شد.

دونارما در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من چهار سال دیگر با میلان قرارداد دارم و از بودن در این تیم خوشحالم.

وی همچنین در تمجید از عملکرد برادرش در پیروزی یک بر صفر میلان مقابل اینتر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا خاطرنشان کرد: به آنتونیو خیلی افتخار می‌کنم. او این اطمینان را داد که هر وقت نیاز به او باشد، آماده ایستادن در درون دروازه میلان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *