روحانی «درگذشت مادر شهیدان دقیقی» را تسلیت گفت

12:43 - 10 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۴۰۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس‌‌جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم کبری صالحی زارعی مادر شهیدان حمید، مجید و مجتبی دقیقی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن اسوه ایثار، غفران واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

پیام تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دقیقی/ نام نیک این مادر فداکار در خاطر ملت ایران و بویژه مردم شهید پرور اصفهان برای همیشه ماندگار خواهد ماندبه گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم کبری صالحی زارعی مادر شهیدان حمید، مجید و مجتبی دقیقی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن اسوه ایثار، غفران واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

 متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین  روحانی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم کبری صالحی زارعی مادر شهیدان سرافراز حمید، مجید و مجتبی دقیقی از دلیر مردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم شد.

نام نیک این مادر فداکار که فرزندانی مؤمن و رشید پرورش داد و تقدیم اسلام و انقلاب کرد، در خاطر ملت ایران و بویژه مردم شهید پرور اصفهان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن اسوه ایثار، غفران واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *