داورزنی: امیدوارم برای کشتی ایران تصمیمی گرفته نشود که شوکه شویم

13:07 - 10 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۴۲۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در سال جدید اتفاقاتی برای کشتی کشور رخ ندهد که شوکه شویم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان اظهار داشت: یکی دیگر از فدراسیون‌هایی که رئیس نداشت تکلیفش امروز مشخص شد و دهخدایی که سابقه دبیری این فدراسیون را دارد به عنوان رئیس جدید فدراسیون چوگان انتخاب شد.

وی ادامه داد: وقتی دیگر کاندیداها دیدند دهخدایی که سابقه دبیری فدراسیون را دارد کاندیدا شده ترجیح دادند از کاندیداتوری کناره‌گیری کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: خودم پیش‌بینی می‌کردم که 2،3 رقیب جدی در انتخابات امروز حضور داشته باشند اما آن چیزی که همایت دارد این است که یک نفر وظیفه ریاست فدراسیون چوگان را بر عهده بگیرد و کارها را انجام دهد.
 
داورزنی درباره این که انتخابات فدراسیون بسکتبال چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: انتخابات این فدراسیون 23 دی‌ماه برگزار خواهد شد. از تیرماه تا الان انتخابات حدود 18 فدراسیون را برگزار کردیم که این تعداد برگزار مجمع یک رکورد برای وزارت ورزش است.
 
وی در مورد احتمال تعلیق فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: در نشستی که داشتیم همه احتمالات بررسی شد  و سعی کردیم راهکارهای مختلف را برای هر اتفاقی در نظر بگیریم. امیدوارم در سال جدید اتفاقاتی برای کشتی کشور رخ ندهد که شوکه شویم.
 
داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: در 3،4 روز آینده اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون بسکتبال اعلام خواهد شد.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *