اتفاقی توطئه آمیز در سینمای هالیوود/ترس و وحشت به پا می‌شود+عکس

10:00 - 11 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۵۱۱
فیلم سینمایی "توطئه آمیز" با نام فرعی "آخرین کلید" به کارگردانی " آدام روبیتل" از هفته اول سال 2018 اکران بین المللی خود را در سینماهای جهان آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "توطئه آمیز" با نام فرعی "آخرین کلید" به کارگردانی " آدام روبیتل" از هفته اول سال 2018 اکران بین المللی خود را در سینماهای جهان آغاز خواهد کرد.

"آخرین کلید" فیلمی ترسناک آمریکایی به نویسندگی "لی ونل" است که به عنوان چهارمین قسمت از سری فیلم‌های توطئه‌آمیز به شمار می‌رود.

توطئیه آمیز

لین شی، لی ونل، آنگوس سمپسون، کرک آکودو، جاش استوارت، اسپنسر لاک و تسا فرر از جمله بازیگرانی هستند که در این به ایفای نقش پرداخته اند.

پدر و مادر خانواده لامبرت جاش (پاتریک ویلسون) و رنای (رز بایرن)، فرزندان خود دالتون (تای سیمپکینز) و فاستر (اندرو آستور)، و دختر نوزاد کالی به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اند.

توطئیه آمیز

مدت کوتاهی پس از آن، دالتون سر و صدای بازشدن در اتاق شیروانی را می‌شنود به خودی خود به آنجا کشیده می‌شود، او از یک نردبان در حالی که می‌خواهد چراغ را روشن کند می‌افتد و یک چهره‌ای را در آینه می‌بیند و از ترس جیغ می‌زند، رنای و جاش با عجله به کمک او می‌آیند. روز پس از این واقعه، دالتون به کما می‌رود.

 


برچسب ها: اخبار هالیوود

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *