بازگشت دوباره بازیگر کهنه‌‌کار هالیوود با فیلمی اکشن+عکس

16:00 - 11 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۵۱۶
"لیام نیسون" بازیگر پیشکسوت و با تجربه سینمای هالیوود از جمله اشخاصی است که بازی در اکثر ژانرهای سینمایی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "لیام نیسون" بازیگر پیشکسوت و با تجربه سینمای هالیوود از جمله اشخاصی است که بازی در اکثر ژانرهای سینمایی را تجربه کرده است.

وی اما در سالهای اخیر و با وجود کهولت سن همچنان در آثار اکشن خوش می درخشند. آنچه بیش از همه جالب است اینکه این بازیگر سینمای جهان چندی پیش از خداحافظی با جهان اکشن خبر داده بود اما بسیار سریع به دنیای رزمی بازگشت.

فیلم سینمایی "رفت‌ و آمد" 12 ژانویه 2018 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد. از بازیگران این فیلم می توان به لیام نیسون ، ویرا فارمیگا ، سام نیل ، جاناتان بانکز و پاتریک ویلسون اشاره کرد.

لیام نیسون

مایکل (لیام نیسون) یک فروشنده بیمه است که در طول روزش به خانه در حال رفت‌ و آمد است. بعد از تماس یک غریبه مرموز مایکل مجبور می‌شود تا هویت مخفی یک مسافر در قطار خودش را قبل از آخرین توقف کشف کند.

همانگونه که او در حین گذر زمان برای حل این پازل کار میکند، او متوجه می‌شود که یک نقشه مرگبار در حال آشکار شدن است و مایکل ناخواسته وارد یک توطئه جنایی می شود که مرگ و زندگی مسافران قطار را در دست می گیرد.

در ژانویه ۲۰۱۰، اولاتیوند اوسونسانمی به عنوان کارگردان این فیلم از کمپانی گولد سایرکل معرفی شد. با فیلمنامه ای با نویسندگی بایرون ویلینگر و فیلیپ د بلاسی بیش از یک سال بعد در آگوست ۲۰۱۱ ، جولیان جارولد اعلام کرد که کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

لیام نیسون
در سپتامبر ۲۰۱۵ گزارش شد که لیام نیسون نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد و فیلم توسط استدیوکانال تولید خواهد شد.در ژانویه ۲۰۱۶ ژاومه کویت‌سرا برای کارگردانی این فیلم یک قرارداد بست. این چهارمین همکاری این کارگردان با لیام نیسون محسوب می‌شود.
انتشار

لیام نیسون در نقش مایکل وولریچ، ویرا فارمیگا، سام نیل، الیزابت مک‌گاورن، جاناتان بانکز، پاتریک ویلسون، کلارا لاگو در نقش اوا، بن کینگزلی در نقش مامور ویژه گارسیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *