محرومیت و جریمه در انتظار پرسپولیسی‌ها/ تخلف لیدرها تایید شد

18:16 - 10 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۵۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
منابع آگاه به خبرنگار ورزشی میزان خبر دادند که محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، درگیری‌ تماشاگران پرسپولیس و تراکتورسازی در حاشیه بازی اخیر این دو تیم در ورزشگاه آزادی سروصدای زیادی را در محافل ورزشی به راه انداخته است. نکته قابل تامل اینجاست که در حاشیه برگزاری مسابقات این دو تیم در تهران و تبریز در طول سال‌های گذشته، حاشیه‌های ناخوشایندی به دنبال داشته و طرفداران منتسب به پرسپولیس و تراکتورسازی تندترین شعار‌های ممکن را علیه یکدیگر سر داده‌اند و بار‌ها و بار‌ها زمینه‌ساز درگیری‌های فیزیکی هم شده‌اند.
 
فضای مسموم ورزشگاه‌ها در زمان برگزاری بازی‌های این دو تیم هیچ وقت مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را به این فکر نینداخت که از همان ابتدا فکری اساسی برای جلوگیری از شدت یافتن این درگیری‌ها که با شعار‌های سیاسی و قومیتی همراه بوده داشته باشند.
 
اتفاقات تلخ روز جمعه در ورزشگاه آزادی، اما به قدری در محافل ورزشی سروصدا به راه انداخت که کار به واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم کشیده شد. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هم در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دستور اکید داده که در سریع‌ترین زمان ممکن با عاملات ایجاد درگیری‌ها در ورزشگاه آزادی برخورد محکم قانونی صورت بگیرد. مدیران باشگاه پرسپولیس هم برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی احضار شدند.
 
به دنبال این اتفاقات رئیس فدراسیون فوتبال هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده به زودی حکم اتفاقات این بازی جنجالی از سوی کمیته انضباطی صادر خواهد شد. منابع آگاه به خبرنگار ورزشی میزان خبر دادند که محرومیت تماشاگران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه قطعی شده و کمیته انضباطی برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات با محروم کردن تماشاگران پرسپولیس، حتی جریمه مالی سنگینی هم برای باشگاه در نظر گرفته است. ضمن این که بر اساس گزارش ناظر و داور و مسئولین برگزاری مدارکی درباره تخلف لیدر‌ها و کوتاهی آنها در انجام وظایف‌شان وجود دارد که احتمال دارد درباره آنها هم تصمیم مهمی گرفته شود.
 
البته تا زمان صدور رسمی رای کمیته انضباطی مشخص نخواهد بود که میزان دقیق محرومیت پرسپولیس از برگزاری بازی خانگی بدون تماشاگر و جریمه نقدی چقدر خواهد بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *