تایید خودکشی یکی از بازداشت شدگان در کلانتری 12 اراک/ این فرد چندین سابقه کیفری و حمل مواد مخدر و خودزنی را در پرونده خود داشته است

15:02 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۲۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی ضمن تایید خودکشی یکی از بازداشت شدگان در اراک گفت: با وجود اینکه آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود است بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری بوده است.

تایید خودکشی یکی از بازداشت شدگان در اراک/ این فرد چندین سابقه کیفری و سابقه حمل مواد مخدر و خودزنی را در پرونده خود داشته استقاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به خودکشی یکی ازمتهمان در بازداشتگاه کلانتری 12 اراک گفت: این فرد چندین سابقه کیفری و سابقه حمل مواد مخدر و خودزنی را در پرونده خود داشته است.

 وی ادامه داد: آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است؛ از طرفی فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود می باشد، بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری تایید شده است.

 دادستان اراک در پایان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از گزارش موضوع، بازپرس سر صحنه حاضر و ادله را بررسی کرده است، در عین حال پرونده نیز برای پزشکی قانونی ارسال شده و در حال انجام تحقیقات است.

 انتهای پیام/

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *