نمایندگان خواستار کاهش آلام بازماندگان خدمه نفت‌کش ایرانی شدند/ پزشکیان: بزرگداشتی در شان آنها برگزار شود

12:04 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۶۹۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت خدمه، ملوانان و کارکنان کشتی نفت‌کش ایرانی به رهبر انقلاب، ملت ایران و خانواده‌های داغ‌دیده، خواستار انجام حداکثر اقدامات لازم برای کاهش آلام بازماندگان از سوی دولت شدند.
نمایندگان خواستار کاهش آلام بازماندگان خدمه نفت‌ش ایرانی شدند/ پزشکیان: بزرگداشتی در شان آنها برگزار شودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت خدمه، ملوانان و کارکنان کشتی نفت‌کش ایرانی به رهبر انقلاب، ملت ایران و خانواده‌های داغ‌دیده، خواستار انجام حداکثر اقدامات لازم برای کاهش آلام بازماندگان از سوی دولت شدند.

همچنین مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که اداره بخش پایانی جلسه علنس امروز مجلس را برعهده داشت، گفت: دولت نسبت به این فاجعه و برای رسیدگی به خانواده‌های آنان همت کامل داشته باشد و همانند حرکتی که در پلاسکو برای آتش‌نشانان انجام شد، در اینجا نیز بزرگداشتی در شان آن‌ها داشته باشند.

به گزارش میزان، نفتکش سانچی حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی عصر شانزدهم دیماه و پس از تصادم یک کشتی باری با آن، طعمه حریق شد ۳۲ خدمه این کشتی ایرانی بودند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *