تمرینات انفرادی کیانوش، مصداق هزاردرصدی «ورزشکار سالاری» است/ اعضای شورای فنی وزنه‌برداری به دنبال فریب افکار عمومی هستند

12:07 - 23 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۵۵۹۶
سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری گفت: اعضای شورای فنی به دنبال فریب افکار عمومی هستند و آن چیزی که برایشان اهمیت دارد حضور در شورا است.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که کیانوش رستمی همچنان تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال خواهد کرد اظهار داشت: در خصوص این موضوع نه کیانوش رستمی مقصر است و نه سرمربی تیم ملی، مقصر اصلی رئیس فدراسیون است که باعث ایجاد این مسائل شده است.

وی ادامه داد: وقتی مسابقات جهانی به پایان می‌رسد شورای فنی تصمیم می‌گیرد که کیانوش باید زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین کند اما وقتی این وزنه‌بردار به تمرینات انفرادی خود اصرار و تاکید می‌کند شورا حرفش را تغییر می‌دهد و عنوان می‌کند که باید تعامل صورت بگیرد. همین مسائل باعث ایجاد مشکل برای کادر فنی می‌شود و جو بدی در تیم ملی ایجاد را به دنبال خواهد داشت.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: به این نتیجه رسیدم که مسئولان فدراسیون دوست دارند چنین جوی ایجاد شود چون این حواشی باعث می شود خودی نشان دهند و مدیریت‌شان را به رخ بکشانند.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات انفرادی رستمی مصداق «ورزشکارسالاری» است یا خیر، گفت: بدون شک تمرینات انفرادی کیانوش، مصداق هزاردرصدی ورزشکار سالاری است. وقتی ورزشکار هر کاری دلش خواست انجام دهد یعنی ورزشکارسالاری وجود دارد.

وی افزود: برای شورای فنی متاسفم چنین اجازه‌ای به کیانوش می‌دهد. اعضای این شورا به دنبال فریب افکار عمومی هستند و آن چیزی که برایشان اهمیت دارد حضور در شورا است.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که چرا برخواه از مواضع خود عقب‌نشینی کرد، اظهار داشت: برخواه مربی توانمندی است.من فقط آرزو می‌کنم که موفق باشد و در این مورد نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

انوشیروانی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود احترامی که برای شورای فنی وزنه‌برداری قائل هستم اما تصمیماتی که این شورا می‌گیرد «کشک» است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *