بی‌نتیجه بودن تلاش طلا برای افزایش قیمت/ کاهش ۹ هزار تومانی ارزش سکه بهار آزادی + نمودار

9:10 - 25 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۱۵۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار کاهش قیمت ۲ هزار و ۴۷۰ تومانی، سکه بهار آزادی کاهش ۹ هزار تومانی و سکه امامی افزایش ۲ هزار تومانی داشته است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته نوسان قیمت متعددی را به خود دید، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم ۱۶۵ هزار و ۹۹۲ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با افزایش قیمت به رقم ۱۶۹ هزار و ۶۸۶ تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته به رقم ۱۷۱ هزار و ۳۰۲ تومان رسید که این رقم بیشترین قیمت در هفته گذشته اعلام شده است.

پس از آن با افت قیمت قابل توجه به رقم ۱۵۷ هزار و ۸۶۶ تومان رسید، در روز‌های بعد مجددا افزایش قیمت داشت و در رقم ۱۶۶ هزار و ۲۴۶ تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در نهایت در آخرین روز از هفته به قیمت ۱۶۳ هزار و ۵۲۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.  

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده کاهش ۲ هزار و ۴۷۰ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

سکه بهار آزادی نیز همانند طلا طی هفته گذشته نوسان قیمت قابل توجهی داشت. این سکه ابتدا هفته را با قیمت یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان آغاز کرد، در روز دوم با رشد قیمت به رقم یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید، در روز سوم و با ادامه روند صعودی در مبلغ یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

از روز سه شنبه و با تغییر شرایط بازار، سکه بهار آزادی روند نزولی به خود گرفت تا جایی که در این روز به قیمت یک میلیون و ۷۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شد، در روز چهار شنبه با ادامه روند نزولی به قیمت یک میلیون و ۶۷۱ هزار تومان معامله شد، اما این روند در روز پایانی هفته تغییر کرد و در این روز با رشد قیمت، به ارزش یک میلیون و ۷۳۱ هزار تومان قیمت گذاری شد.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده کاهش ۹ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.

 

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

روند تغییر قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته نشان دهند جهش قیمت تا اواسط هفته و افت آن در روز‌های پایانی هفته بوده است.

سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت یک میلیون و ۷۸۳ هزار تومان فروخته شد، در تاریخ نوزدهم و بیستم فروردین با رشد قیمت به ارقام یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و یک میلیون و ۹۵۵ هزار تومان قیمت گذاری شد.

پس از آن با افت قیمت، بازه قیمتی به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بازگشت، به گونه‌ای که در روز بیست و یکم در ارزش یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.

سکه امامی در دو روز پایانی هفته به قیمت‌های یک میلیون و ۷۹۱ هزار تومان و یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.  

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده رشد ۲ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.

 

بررسی هفتگی قیمت طلا و سکه

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *