تایید حکم محکومیت برای مجری هتاک یک ستاد انتخاباتی در دادگاه تجدیدنظر/ متهم به ۵ سال حبس محکوم شده است

9:36 - 05 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۴۸۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری ایلام از تایید حکم دادگاه بدوی در رابطه با محکومیت مجری هتاک ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم خبر داد و گفت: دادگاه تجدیدنظر حکم صادره از دادگاه بدوی مبنی بر حبس 5 ساله مجری هتاک را تایید کرد.

تایید حکم محکومیت برای مجری هتاک ایلامی در دادگاه تجدیدنظر/ متهم به ۵ سال حبس محکوم شده استمحمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از تایید حکم دادگاه بدوی در رابطه با مجری هتاک ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دوازدهم خبر داد.

وی گفت: فردی که در سال گذشته به اتهام توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصومین (ع) بود در دادگاه بدوی به 5 سال حبس محکوم شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: این متهم پس از صدور رای دادگاه بدوی نسبت به آن اعتراض داشته که نهایتا دادگاه تجدیدنظر حکم دادگاه بدوی را تایید کرد.

این مقام قضایی بیان کرد: البته این فرد به ۵ سال حبس محکوم شده است که سه سال آن تعلیقی و دو سال دیگر آن قابل اجرا است.

به گزارش میزان رزم در تاریخ ۸ اردیبهشت سال گذشته از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یک کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام خبر داده و گفته بود: این فرد در مراسم افتتاح ستاد استانی یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری دوازدهم در ایلام، نامه‌ای را قرائت می‌کند که حاوی توهین به مقدسات و ائمه اطهار بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *