لزوم توسعه و گسترش تعاملات پلیسی و تبادل تجربیات میان دو کشور

10:49 - 03 مرداد 1397
کد خبر: ۴۳۹۰۴۳
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس پلیس فدرال آلمان بر لزوم توسعه و گسترش تعاملات پلیسی و تبادل تجربیات تاکید کرد.

لزوم توسعه و گسترش تعاملات پلیسی و تبادل تجربیات میان دو کشور

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین اشتری و هیئت همراه با دکتر رومن رئیس پلیس فدرال آلمان و مسئولان بلند پایه این پلیس دیدار و از بخش‌های مختلف و توانمندی‌های پلیس این کشور بازدید کردند.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با اشاره به تجربه پلیس جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقابله با ناامنی و گروه ‏های تروریستی، اظهارداشت: در طول چهل سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از کارکنان پلیس در راستای تامین امنیت مردم و حفاظت از مرز‌های کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با تاکید بر عزم پلیس برای مبارزه با مواد مخدر، افزود: پلیس از تمام توانمندی‌های خود برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر به کشور‏های اروپایی استفاده کرده است.

در ادامه این سفر، سردار اشتری در دیدار‌های جداگانه خود با مقامات و نهاد‌های امنیتی، فرماندهان دریابانی، آکادمی، پلیس ضد شورش آلمان، رئیس پلیس راه آهن شهری فرانکفورت و رئیس پلیس فرودگاه این شهر پیرامون موضوعات مورد علاقه بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین فرمانده ناجا و هیئت همراه از سیستم مانیتورینگ پلیس راه آهن، قسمت کنترل اسناد و مدارک مسافرتی، موزه تجهیزات پلیس و شبیه سازی عملیات نجات فردی رها شده در دریا بازدید کرد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *