۳۷ پایگاه نظامی ثابت، ۷۰ پایگاه نظامی شناور و ۵۰ هزار نیروی آمریکا در تیررس/ آقای ترامپ! اینجا خلیج خوک‌ها نیست/ باذن‌الله‌تعالی در همه‌ی عرصه‌ها آمریکا را ما مأیوس خواهیم کرد

12:57 - 03 مرداد 1397
کد خبر: ۴۳۹۰۹۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
باذن‌الله‌تعالی در همه‌ی عرصه‌ها آمریکا را ما مأیوس خواهیم کرد؛ آن کسانی که قبلاً در رأس حکومت آمریکا بودند، بیکار نبودند، آن‌ها هم خیلی کار می‌کردند. ریگان از ترامپ، هم قوی‌تر بود، هم عاقل‌تر بود؛ عملاً هم علیه ما اقدام کرد، حالا با تهدید و هیاهو. او هنرپیشه بود، بازیگری‌اش هم بهتر از این بود.

۳۷ پایگاه نظامی ثابت ، ۷۰ پایگاه نظامی شناور و ۵۰ هزار نیروی آمریکایی در تیررس ایران/ آقای ترامپ! اینجا خلیج خوک‌ها نیستبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، لاف و گزاف‌ها و تهدید‌های ترامپ و قلدرمآبی سردمداران رژیم آمریکا علیه مردم و نظام ایران، با جواب مقتدرانه و عزتمندانه مقامات و مسئولان کشورمان همراه بود و این مواضع مسئولان ایران اسلامی به یانکی‌ها فهماند که عربده کشی‌هایشان برای هرکشوری موثر بیفتد قطعا برای نظام و مردم ایران اسلامی بی‌اهمیت است.

توئیت تهدیدآمیز ترامپ
ترامپ روز دوشنبه توئیت هتاکانه و گستاخانه‌ای را علیه مردم ایران منتشر کرد؛ توئیتی با محتوای تهدیدآمیز که آنرا جوابی به روحانی رئیس‌جمهور کشورمان می‌دانست. روحانی صبح یکشنبه – ۳۱ تیر- در گردهمایی سفرای ایران در پاسخ به تهدید‌های گاه و بیگاه سردمداران آمریکا گفت که «تنگه‌های زیادی داریم؛ تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست؛ ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است».

همزمان با توئیت تهدیدآمیز ترامپ علیه نظام و مردم ایران، «مایک پمپئو» وزیر خارجه دولت او در یک میتینگ تبلیغاتی در کالیفرنیا، یاوه گویی‌های رئیسش را علیه ملت ایران تکرار کرد و انبوهی از اتهامات ناروا و کذب را به مسئولان کشورمان نسبت داد.

ترامپ ترسید
اما توئیت تهدیدآمیز ترامپ علیه نظام و مردم ایران با واکنش پرصلابت مقامات و مسئولان کشورمان روبه رو شد؛ واکنشی که به معنای اعم کلمه ترامپ را به غلط کردن انداخت و او را مجبور کرد که شب گذشته در جمع کهنه سربازان آمریکایی بگوید که «آماده توافق با ایران است». قطعا اگر صلابت و اقتدار ایران اسلامی و مواضع عزتمندانه مقامات و مسئولان کشورمان نبود، ترامپ هرگز ۲۴ ساعت پس از توئیت تهدیدآمیزش، به لکنت زبان نمی‌افتاد و از توافق سخن نمی‌گفت. البته مسلما ایران اسلامی توافقی با رژیم مستکبر وعهدشکنی، چون آمریکا نخواهد داشت و همانطور که رئیس‌جمهور کشورمان گفته تنها راه مواجهه با آمریکا، «مقاومت» است.

ما هزاران سال است که در اینجا بوده ایم
اما محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نخستین مسئول کشورمان بود که به توئیت تهدیدآمیز ترامپ واکنش نشان داد؛ ظریف در جواب رئیس‌جمهور دیوانه نمای آمریکا طی توئیتی نوشت که «ما را بی خیال تصور کنید! دنیا لاف‌های تندتر از این را چند ماه پیش شنیده است. ایرانیان هم ۴۰ سال است مشابه این‌ها را البته با لحن متمدنانه تری شنیده‌اند. ما هزاران سال است که در اینجا بوده ایم و سقوط امپراطوری‌ها را دیده ایم، از جمله امپراطوری خودمان که از عمر برخی کشور‌ها طولانی‌تر بود. مراقب باشید!»

مراکز استقرار آمریکا در دسترس قدرت آشکار و پنهان ایران
علاوه بر سکاندار دستگاه دیپلماسی کشور، عالی‌رتبه‌ترین مقام نظامی کشور یعنی سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز پاسخ کوبنده‌ای را به تهدید توئیتری ترامپ داد و اعلام کرد که «دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ محکم، غیر قابل تصور، پشیمان کننده و در سطح بسیار وسیع در منطقه و جهان مواجه خواهند شد».

۵۰ هزار نیروی آمریکایی زیر تیغ ایران
سرلشکر محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران نیز با مضمون مشابهی به یاوه سرایی رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد و تصریح کرد که «آقای ترامپ به آقای روحانی گفته است مراقب باش. شما که بیش از ۵۰ هزار نیرو زیر تیغ ایران دارید و اینگونه دیوانه‌وار تهدید می‌کنید. باید مراقب باشید».

۳۷ پایگاه نظامی ثابت و ۷۰ پایگاه نظامی شناور آمریکایی در تیررس ایران
اشاره فرماندهان نظامی عالی‌رتبه سابق و فعلی کشور مبنی بر در تیررس بودن پایگاه‌های آمریکایی‌ها، یک شعار و تبلیغ نیست بلکه از واقعیت‌های صحنه میدانی منطقه غرب آسیا نشات می‌گیرد. آمریکا در منطقه ما، ۳۷ پایگاه نظامی ثابت و ۷۰ پایگاه نظامی شناور با ده‌ها هزار کادر دارد؛ همه این پایگاه‌ها تحت اشراف نیرو‌های نظامی ایران اسلامی است و زیر ضربه قرار دادن آن‌ها برای غیورمردان ایران اسلامی کار چندان دشواری نیست. فقط در پایگاهی واقع در جنوب یکی از کشورهای جنوب منطقه، ۱۰ هزار نیروی آمریکایی مستقر است به انضمام تجهیزات صد‌ها میلیون دلاری.

آقای ترامپ! اینجا خلیج خوک‌ها نیست
یانکی‌ها به خوبی می‌دانند که اینجا خلیج خوک‌ها و یا حوالی کارائیب نیست که قدراه‌بندی کنند و بزنند و بروند؛ اینجا منطقه غرب آسیاست و پهنه آبی خلیج فارس، نگین آن است؛ منطقه و پهنه‌ای که دهه‌هاست یک فرمانروا و به قول خود آمریکایی‌ها یک BOSS دارد و آن ایران اسلامی است؛ به فرموده رهبری معظم ایران اسلامی، «دشمن می‌داند که اگر یک موشک بزند، با ده موشک پاسخ خواهد گرفت».

در همه‌ی عرصه‌ها آمریکا را ما مأیوس خواهیم کرد
دی ماه سال گذشته نیز که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا همچون این روز‌ها با گستاخی و خیره‌سری، زبان به تهدید نظام و ملت ایران گشوده بود، قاطعانه‌ترین پاسخ را از  دریافت کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ششم دی ۹۶ در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمودند: «باذن‌الله‌تعالی در همه‌ی عرصه‌ها آمریکا را ما مأیوس خواهیم کرد؛ آن کسانی که قبلاً در رأس حکومت آمریکا بودند، بیکار نبودند، آن‌ها هم خیلی کار می‌کردند. ریگان از ترامپ، هم قوی‌تر بود، هم عاقل‌تر بود؛ عملاً هم علیه ما اقدام کرد، حالا با تهدید و هیاهو. او هنرپیشه بود، بازیگری‌اش هم بهتر از این بود، عملاً هم علیه ما اقدام کرد و آن هواپیمای ما را زدند و آن کار را کردند؛ امروز ریگان کجا است، جمهوری اسلامی کجا است؟ امروز جمهوری اسلامی چند برابر زمان ریگان پیشرفت کرده، رشد کرده؛ در همه‌ی قسمتها. او در عذاب الهی الان گرفتار است، جسمش پوسیده و خاک شده است، روحش هم علی‌القاعده طبق ضوابطی که ما داریم، مشغول مؤاخذه پس دادن به دستگاه عدل الهی است؛ این‌ها هم همین‌جور هستند. جمهوری اسلامی به توفیق الهی سرِ پا خواهد ماند و این‌ها هم داغ ضعیف شدن یا از میدان خارج شدن جمهوری اسلامی بر دلشان خواهد ماند».

این آقا هم بدنش خاک خواهد شد، خوراک مار و مور خواهد شد، جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد
مقام معظم رهبری، ۱۹ اردیبهشت سال جاری نیز در در دانشگاه فرهنگیان، فرمودند: رفتار‌های زشت و سخیف این رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، هیچ خلاف انتظار ما نیست؛ این‌ها کار‌هایی است که از اوّل هم می‌کردند؛ در دوران دولت گذشته‌ی آمریکا یک‌جور بود، حالا یک‌جور است؛ دوران قبل از او -دوران بوش پسر- یک‌جور بود؛ در هر دوره‌ای یک‌جوری این‌ها خباثت‌های خودشان را، دشمنی‌های خودشان را، مَلعَنَت خودشان را نشان دادند نسبت به ملّت ایران و ملّت ایران هم با قدرت در مقابل همه‌ی این‌ها ایستاده. خیلی از آن‌ها استخوانهایشان هم خاک شد، بدنشان هم در زیر خاک خوراک کرم و مور و مار شد، [امّا]جمهوری اسلامی بحمدالله با قدرت سینه سپر کرده ایستاده؛ این آقا هم بدنش خاک خواهد شد، خوراک مار و مور خواهد شد، جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *