دستور ویژه دادستان کل کشور در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در یک روزنامه

22:30 - 23 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۲۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور طی نامه‌ای به دادستان ویژه روحانیت تهران خواستار توقیف نشریه هتاک و برخورد با عاملان این اقدام شد.
دستور ویژه دادستان کل کشور در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در یک روزنامهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در یکی از روزنامه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور طی نامه‌ای به دادستان ویژه روحانیت تهران خواستار توقیف این نشریه و برخورد با عاملان این اقدام شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی

دادستان محترم ویژه روحانیت تهران

با سلام و تحیت

روزنامه صدای اصلاحات در شماره ۶۲۳ مورخ پنجشنبه ۲۲/۶/۹۷ و درست در روزی که همه عاشقان و عزاداران حسینی به نام حضرت رقیه (س) دختر گرانقدر حضرت سید الشهدا (ع) به سوگواری می‌پرداختند، با کمال تاسف عکس و عنوانی را در تیتر صفحه اول خود منعکس نموده که مصداق بارز هتک حرمت خاندان عصمت و طهارت می‌باشد.

بدین جهت مقرر می‌دارد ضمن تحت پیگرد قرار دادن مدیرمسئول روزنامه مذکور در اولین فرصت، تقاضای مجازات مناسب و توقیف نشریه هتاک را از دادگاه صالح بنمایید.

نظر به اینکه این اقدام موجب تالم خاطر و اعتراض امت اسلامی و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام حزن و اندوه شده است، ضروری است نتیجه اقدامات، اعلام عمومی شود.

محمد جعفر منتظری
 


گل افشان
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
با سلام متاسفانه رفتارهای این چنینی و تیترها و یا مطالب نادرست در بعضی رسانه ها خودنمایی می کند.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
تشکر از این قاطعیت لطفا تنبیه آنقدر سنگین باشد که دیگر کسی جرات تکرار نداشته باشد
علی
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
خداوند سزای عملشان را بدهد. ان شاالله
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *