احضار وزیر آموزش و پرورش/ بازگرداندن یک اخلال‌گر اقتصادی به کشور/ اعلام وصول استیضاح حجتی/ بازدید از «طوفان»/ ماموریت ویژه به عارف/ رونمایی از سامانه «شفافیت نظرات»

18:01 - 28 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۷۵۰۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «احضار بطحایی به مجلس» تا «بازگرداندن یک اخلال‌گر اقتصادی به کشور» و «اعلام وصول استیضاح حجتی در مجلس».

احضار بطحایی به مجلس/ بازگرداندن یک اخلال‌گر اقتصادی به کشور/ اعلام وصول استیضاح حجتی در مجلس/ بازدید از «طوفان» / ماموریت ویژه به عارفگروه سیاسی ؛ امروز در صفحه سیاسی اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «احضار بطحایی به مجلس» تا «بازگرداندن یک اخلال‌گر اقتصادی به کشور» و «اعلام وصول استیضاح حجتی در مجلس».

دشمنان ما در یک دور باطل گرفتار شده‌اند/ نسل چهارم انقلاب از نسل اولی‌ها، انقلابی‌تر است
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: دشمنان ما در یک دور باطل گرفتار شده اند و جوان نسل چهارمی انقلاب از نسل اولی‌های انقلاب اسلامی، انقلابی‌تر است و در تمامی صحنه‌ها حضور موثر دارد.

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشکده شورای نگهبان افتتاح شد/ رونمایی از سامانه «شفافیت نظرات»
نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشکده شورای نگهبان با حضور برخی از اعضای این شورا دقایقی قبل در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

باید به موازات تعیین قانون اساسی به مشکلات دیگر سوریه توجه شود
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: ابتکار آستانه در مورد سوریه همچنان کارکرد مثبتی دارد. سازمان ملل در طرح ابتکاری خود در سوریه نباید یک بعدی حرکت کند.

ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور بازنگری شد
اعضای هیئت وزیران در جلسه امروز، ارقام کلی منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور را با هدف صرفه جویی بیشتر و الحاق چند تبصره به آن، بازنگری کردند.

روحانیون و جانشینان آن‌ها در ارتقاء سطح معنویت کارکنان ارتش نقش محوری دارند
معاون هماهنگ کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تدابیر مهم فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب ریس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: روحانیون و جانشینان آنها در ارتقاء سطح معنویت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش محوری دارند.

امروز از شکست صحبت نمی‌کنیم بلکه از «شکست‌دادن» سخن خواهیم گفت
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز با اطمینان نسبت به هر زمان دیگری، از شکست صحبت نمی‌کنیم بلکه از شکست دادن سخن خواهیم گفت و این مساله بسیار نزدیک است.

نامه جمعی از نمایندگان به روحانی و لاریجانی/ عدالت باید در توزیع منابع رعایت شود
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: جمعی از نمایندگان مشغول تهیه نامه‌ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس هستند و در این نامه ذکر کرده‌اند که مشکلات کشور باید بطور کلی مورد بررسی قرار گیرد و عدالت باید در توزیع منابع رعایت شود.

تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به انسان‌های جهادی دارد
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز برای تحقق اقتصاد مقاومتی نمی‌توان به شیوه بروکراتی کار کرد؛ چون تحقق این موضوع نیاز به انسان‌های جهادی دارد.

حضور نمایندگان اصفهان در جلسه امروز مجلس به معنای «پس‌گرفتن تقاضای استعفا» نیست
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: حضور نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس به معنای «پس‌گرفتن تقاضای استعفای نمایندگی» نیست. این تقاضا هنوز پس گرفته نشده است، البته ما می‌کوشیم مسیر حل مشکلات اصفهان را از درون مجلس مورد پیگیری قرار دهیم.

تقاضای «استیضاح وزیر جهاد کشاورزی» اعلام وصول شد
تقاضای «استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی» با ۴۴ امضا در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت رئیسه، اعلام وصول شد.

اوباما فهمید ما قدرت اول منطقه‌ایم اما رئیس جمهور جدید آمریکا نفهمید و از برجام خارج شد
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: اوباما فهمید که ما قدرت اول منطقه هستیم، اما رئیس جمهور جدید آمریکا این را نفهمید و از برجام خارج شد.

درز فیلمی از «جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس» به بیرون کار غلطی بود
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس درباره درز فیلمی از «جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس» به بیرون گفت: آن فردی که این فیلم را تهیه کرده، کار درستی نکرده و انتشار آن هم غلط دیگری است که صبح امروز این مسئله مورد تذکر بسیاری از نمایندگان قرار گرفت.

وزیر دفاع از خطوط تولید بالگرد پیشرفته طوفان بازدید کرد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در شرکت صنایع هواپیما سازی هسا وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از خطوط تولید بالگرد پیشرفته طوفان و سایر طرح‌ها و پروژه‌های هوائی در دست اجرا بازدید کرد.

لایحه قانون جامع انتخابات بازنگری شد/ پس از تصویب دولت به مجلس ارائه می‌شود
سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین اقدامات انجام شده برای تصویب لایحه قانون جامع انتخابات گفت: در سال جاری لایحه جامع انتخابات در هیئت دولت مطرح و مقرر شد توسط کارگروهی مرکب از برخی وزرا و معاونین رئیس‌جمهور مورد بازنگری قرار گیرد.

۱۰ فرمانده و راوی دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند
امروز در جریان مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس از چهره‌های پیشکسوت این عرصه تجلیل به عمل آمد.

«دختران زاهدان» در آتش بی مسئولیتی دولتمردان سوختند/ مأموریت ویژه پزشکیان به عارف
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دختران مظلوم ما در آتش بی مسئولیتی و بی نظارتی دولتمردان سوختند، گفت: طبق اصول ۳ و ۳۰ قانون اساسی، آموزش و پرورش تا سطوح متوسطه رایگان است، اما متاسفانه وظایف حاکمیتی را واگذار کرده و نظارتی هم نمی‌کنیم.

هرجا با دشمن جنگیده‌ایم بزرگ شده‌ایم و امروز هم نیاز‌مند همین مدل در جنگ اقتصادی هستیم
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه انتقال جهاد از دوره‌ای به دوره دیگر، خود یک جهاد است، گفت: هرجا با دشمن جنگیده‌ایم بزرگ شده‌ایم و امروز هم نیاز‌مند همین مدل در جنگ اقتصادی هستیم. وقتی ولی فقیه با اتکا به قدرت وحی، ملتی را آماده می‌کند، آن ملت پیروز است.

اطلاعات سامانه مودیان مالیاتی «محرمانه» اعلام شد
نمایندگان مجلس تصویب کردند اطلاعات سامانه مودیان محرمانه است و سازمان امور مالیاتی مجاز به افشای آن مگر به حکم قانون و یا مرجع قضایی نیست.

صهیونیست‌ها امروز در ذلت حقیقی به سر می‌برند
جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز صهیونیست‌ها در ذلت حقیقی به سر می‌برند، گفت: در جنگ دو روزه اخیر صهیونیست‌ها به حماس برای آتش‌بس فشار می‌آوردند و این حماس بود که در موضع قدرت قرار داشت.

امتیازدهی استانی خارج از چارچوب قانون؛ ممنوع
نایب رئیس مجلس در واکنش به اعتراض برخی از نمایندگان جنوب کشور پیرو حل مشکلات آبی نمایندگان اصفهان گفت: دولت نباید خارج از چارچوب قانونی امتیازی به جایی بدهد.

حل سیاسی مسئله تروریسم تکفیری؛ هدف آخرین نشست مشترک ایران، ترکیه و روسیه
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به آخرین نشست مشترک ایران، ترکیه و روسیه درباره سوریه گفت: هدف از انجام این گفت‌وگو‌ها این است که مسئله تروریسم تکفیری در سوریه از طریق گفت‌وگوی سیاسی به یک نتیجه‌ای برسد.

مراتب توقف بهره‌برداری از پایانه فروشگاهی به سازمان ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام می‌شود
صاحبان مشاغل صنفی وغیر صنفی مکلف شدند تا در صورت تعطیلی ویا انحلال واحد کسب وکارشان، توقف بهره برداری از پایانه فروشگاهی را ظرف مدت ۱۰ روز از توقف بهره برداری، این موضوع را به سازمان یا شرکت معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام نمایند.

نقص فنی سامانه مؤدیان به سازمان ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام می‌شود
نمایندگان تصویب کردند در صورتی که امکان صدور صورت حساب الکترونیکی به دلیل بروز حادثه یا نقص فنی فراهم نباشد اشخاص مشمول مکلفند مراتب را بلافاصله از طریق سامانه مؤدیان به سازمان یا شرکت ارائه دهنده خدمات مالیاتی اعلام نمایند.

یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشور‌های همسایه دستگیر و به کشور بازگردانده شد
وزیر اطلاعات گفت: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشور‌های همسایه دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

احضار وزیر/ واگذاری بخش قابل توجهی از مدارس سیستان و بلوچستان به آشنایان!
نماینده زاهدان در مجلس گفت: بخش قابل توجهی از مدارس استان سیستان و بلوچستان طی سال‌های گذشته به افراد متقاضی که از بستگان و آشنایان مدیران آموزش و پرورش بودند، در قالب مدارس غیردولتی واگذار شده است و متاسفانه اصلا نظارتی بر این گروه از مدارس وجود نداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *