آیت الله رئیسی: بدون رعایت هیچگونه خط قرمزی باید با تخلفات مرتبط با سیل اخیر برخورد شود/ بازدید از محله کل آباد و روستای سیل زده میرزاعلی یلقی آق قلا/ ديدار با ﺧﺎﻧﻮاده یکی از ﺟﺎﻧﺒﺎﺧﺘﮕﺎﻥ حادثه واژگونی ﻗﺎﻳﻖ در گمیشان

11:56 - 18 فروردين 1398
کد خبر: ۵۰۷۶۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در نخستین سفر استانی خود، به منظور اطلاع از روند امدادرسانی به سیل زدگان به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه به منظور اطلاع از روند امدادرسانی به سیل زدگان به استان گلستان سفر کرد.

 

لایروبى و رسوب زدایى از ناحیه دستگاه‌های مربوطه که قانون آن‌ها را موظف کرده، دنبال شود
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۹

آیت الله رئیسى رئیس قوه قضاییه هنگام ترک استان گلستان در فرودگاه و در جمع خبرنگاران بیان کرد: اول از همه باید از مقام معظم رهبرى بخاطر توجهشان به مردم آسیب دیده تشکر و تقدیر کنم لکن باید اقداماتى انجام شود که این تهدیدات تبدیل به فرصت شود و هیچ زمان دغدغه اى از این نزولات آسمانى نداشته باشیم و ما این موضوع را از سازمان بازرسى کل کشور خواستیم و از عزیزان در بخش هاى قضایى مى خواهم که مساله اجراى دقیق قانون را پیگیرى کنند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما نباید اجازه دهیم که قانون نقض شود گفت: مسئولان مربوطه باید به وظایف قانونى خود عمل کنند اگر و این وظایف به زمین بماند و سپس ما در بروزحوادث بخواهیم حرکت واکنشى انجام دهیم، این حرکت واکنشى براى مدتى مى تواند موثر باشد و شرایط مجددا به وضعیت سابق بازمى گردد، لذا دنبال کردن موضوع تا رفع مشکل را در دستور کار خود قرار دادیم و انشالله در جلسات تهران این مساله را با مسئولان مربوطه دنبال خواهیم کرد تا مساله لایروبى و رسوب زدایى از ناحیه دستگاه‌های مربوطه که قانون آن‌ها را موظف کرده، دنبال شود.

وى در ادامه خاطرنشان کرد: ما حتما در این کشور براى اینکه هر روز شاهد بروز یک حادثه نباشیم، باید علاوه بر تقصیرها، قصور‌ها را نیز دنبال کنیم و علاوه بر فعل‌ها باید به ترک فعل‌ها هم رسیدگى شود، گاهى برخى از ترک فعل‌ها خسارتش از بسیارى از فعل‌ها بیشتر است و حتما باید مورد پیگیرى قرار بگیرد.

به گزارش میزان، رئیس قوه قضاییه صبح امروز براى اطلاع از روند امدادرسانى از مناطق سیل زده استان گلستان وارد این استان شد و ضمن بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا در روستاى میرزاعلى یلقى به سخنرانى پرداخت و پس از حضور در جلسه مسئولان قضایى و کارکنان دادگسترى گلستان و همچنین جلسه شوراى ادارى با خانواده یکی از جانباختگان حادثه واژگونى قایق در گمیشان دیدار و گلستان را به مقصد تهران ترک کرد.

رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری استان گلستان:بدون رعایت هیچگونه خط قرمزی باید با تخلفات مرتبط با سیل اخیر برخورد شود
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۶
 آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه ضمن حضور در جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره به سوره مبارکه ناس بیان کرد: آفات و هوا‌های نفسانی تهدیدی جدی برای زندگی انسان است و همه انسان‌ها را تهدید می‌کند و باید به خدا پناه برد؛ یعنی باید به قوانین خدا پناه برد. خدا باید‌ها و نباید‌هایی دارد؛ رسول و قرآنی برای هدایت انسان فرستاده است و برای اینکه انسان از شر این بلا و آفت در پناه خدا باشد راهش این است که به باید و نباید خدا عمل کند. این پناه بردن به خدا ست و این آفت نفسانی است که انسان اگر پناه به خدا نبرد، این تهدید زندگی خودش را نه، بلکه زندگی بسیاری را به مخاطره می‌اندازد.
تاکید آیت الله رئیسی بر لزوم آسیب شناسی سیل اخیر/ بازدید از محله کل آباد و روستای سیل زده میرزاعلی یلقی آق قلا/ حضور در بین مردم و استماع درخواست‌های آن‌ها

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امروز در دنیا مستکبرینی هستند که نه فقط زندگی خود را بلکه زندگی عالمی را با خطر مواجه کرده اند؛ چون مبتلا شدند به بلای بزرگ شرِّ نفس که استکبار، خودخواهی و خودبزرگ بینی است و چه قتل ها، خونریزی‌ها، کشورگشایی‌ها و جنایات بزرگی که علیه بشریت انجام می‌دهند و به روی خود نیز نمی‌آورند.

وی با بیان اینکه پناه بردن به خدا با لفظ نیست، بلکه با عمل کردن به قانون است گفت: نسبت به خطرات و آفات طبیعی نیز همینگونه است. در طبیعت هم آفات و بلا‌هایی هست که باید از شرّ آنها به خدا پناه برد؛ منتهی پناه بردن به خدا، پناه بردن به قوانین تکوینی خداست. خداوند در تکوین قوانینی دارد و در کائنات سنت‌هایی را گذاشته است و اگر ما مطابق این قوانین و سنت‌ها عمل کنیم، همه این تهدید‌ها تبدیل به فرصت می‌شود و بلایی به عنوان مخاطره زندگی انسان در عالم به آن معنا نخواهد ماند.

آیت الله رئیسی ادامه داد: اگر تمهیداتی را برای بهترین استفاده از باران بکار گرفتیم، زیرساخت‌هایی را ایجاد کردیم و سدهایی را احداث نمودیم برای اینکه آب حاصل از بارندگی‌های شدید برای استفاده‌های بعدی در آنجا ذخیره شود، بسیار خوب است؛ در غیر اینصورت آن باران تبدیل می‌شود به یک سیل بنیان کن که همه از آن می‌هراسند.

رئیس قوه قضاییه افزود: اگر خانه‌های مستحکمی متناسب با اقلیم خودمان ساختیم شاید تا هفت ریشتر زلزله هم ویرانی، آنچنان شدید نخواهد بود که برای همگان مشکل ایجاد کند. خداوند قانونش را در همین طبیعت گذاشته است و در روایتی داریم که خداوند هیچ دردی را خلق نکرده الا اینکه دوایی هم کنارش آفریده است. در طبیعت تمام این دارو‌ها وجود دارد؛ این‌ها همان قوانین تکوینی خداست. باید در کائنات بگردیم و ببینیم که داروی این درد‌ها چیست.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با موضوع امداد و نجات در سیل اخیر اولا صمیمانه باید شاکر خداوند متعال باشیم که دل‌ها را به هم نزدیک کرد و ثانیا خداوند را شکر گوییم بخاطر اینکه الحمدلله در این کشور انسجام وجود دارد.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: اما این سئوال هم به ذهن می‌آید که آیا این موضوع قابل پیشگیری بود یا نه و اینکه قابل پیش بینی بود یا نه. اگر قابل پیش بینی بود آیا پیش بینی‌های لازم انجام گرفت یا نه و اگر قابل پیشگیری بود آیا پیشگیری‌های لازم انجام گرفت یا نه و دیگر اینکه ما خیلی اوقات در رابطه با فعل‌ها سئوال می‌کنیم؛ اما گاهی برخی از ترک فعل‌ها ممکن است مورد سئوال قرار نگیرد. گاهی برخی از ترک فعل ها خسارت‌های بسیاری را بوجود می‌آورد.
 
وی با اشاره به ضرورت لایروبی و رسوب زدایی مسیل‌ها، اظهار کرد: در این زمینه تاکنون حداقل سه گزارش از دستگاه‌های نظارتی ملاحظه کردم که به عنوان یکی از علل خسارات ناشی از سیل اخیر مورد اشاره قرار گرفته است.
 
مشروح خبر را اینجا بخوانید
 
آیت الله رئیسی با ﺧﺎﻧﻮاده یکی از ﺟﺎﻧﺒﺎﺧﺘﮕﺎﻥ حادثه واژگونی ﻗﺎﻳﻖ در گمیشان دیدار کرد
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۹:۵۴

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه با حضور در جمع خانواده یکى از جانباختگان حادثه واژگونى قایق در گمیشان اظهار کرد: از طرفى باید به شما بخاطر فقدان یک نیروى کارآمد تسلیت گفت و از طرفى باید بخاطر اینکه ایشان حاضر شدند از جان خود براى نجات دیگران بگذرند تبریک گفت.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: انشاالله خداوند جاى خالى آن‌ها را با عنایت و لطف خود پر کند و این بچه‌ها را که فرزندانشان هستند باعث روشنى چشم همسرشان قرار دهد و نام ایشان را همیشه بلند آوازه کند و انشاالله براى دیگران چراغ راه باشند.

 

 

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۸:۱۷

آیت الله رئیسی

رئیس قوه قضاییه: احساس عدالت و امنیت مبتنی بر سخنرانی و بخشنامه نیست باید در میدان عمل اتفاق بیفتد
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۷:۵۷

آیت الله رئیسی در در جمع مسئولان قضایی و کارکنان دادگستری گلستان، با اشاره به بازدید خود از مناطق سیل زده تاکید کرد که در حوزه آسیب شناسی یک اقدام موثر و واقعی صورت گیرد تا دیگر شاهد وقوع حوادث مشابه در کشور نباشیم.

وی ادامه داد: نزولات آسمانی و برکات الهی موجب گشایش زندگی مردم و عمران و آبادی هر بلادی است و نزول باران نباید به مشکلی مثل سیل تبدیل شود؛ لذا باید زیر ساخت‌های لازم فراهم گردد.

تاکید آیت الله رئیسی بر لزوم آسیب شناسی سیل اخیر/ بازدید از محله کل آباد و روستای سیل زده میرزاعلی یلقی آق قلا/ حضور در بین مردم و استماع درخواست‌های آن‌ها

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به فیوضات ۳ ماه پربرکت رجب، شعبان و رمضان، تصریح کرد: بستر‌های زمانی در دورانی که زندگی می‌کنیم نسیم‌های رحمت خداست که باید دلمان را در معرض این نسیم‌ها قرار دهیم که این نسیم به دل ما بوزد و دلمان نورانی شود.

وی بیان داشت: از خداوند بخواهیم به برکت ماه شعبان شناخت حق، گرایش به حق و ایستادگی در راه حق را به ما مرحمت کند. در طول تاریخ زنان و مردان بسیاری در ادوار مختلف سیاسی و اجتماعی بوده‌اند که یا حق را نشناخته و یا خوب شناخته اند، اما هوا‌ها اجازه نمی‌داده به حق بگروند؛ برخی نیز گرویده‌اند، اما بعد دچار چرخش شدند؛ لذا در اینجا توجه به هر سه اصل مهم است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: این موضوع در هر گزارش، پرونده و موردی برای ما پیش می‌آید؛ بنابراین از خداوند بخواهیم در هر موردی این حالت پیدا شود.

وی افزود: برخی قاضی نیستند، اما مساعدت کننده و تسهیل کننده امر قضا هستند که این افراد نیز در دقت کار و پاسخ صریح و سریع به ارباب رجوع نقش دارند.

آیت الله رئیسی با اشاره به ماموریت و مسئولیت در دستگاه قضایی گفت: ما در جهت امنیت، اعتماد سازی و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی می‌توانیم نقش زیادی داشته باشیم. بسیار مهم است که مردم به دستگاه قضایی به عنوان یک ملجاء نگاه کنند و اگر در هر کجای استان حقی از کسی ضایع می‌شود آن فرد با اطمینان بگوید من به دادگستری مراجعه میکنم و می‌دانم حتما حقم داده خواهد شد. البته این امر باید در عمل به مردم نشان داده شود که ما در ابطال باطل رسیدگی سریع به پرونده‌ها و احقاق حق مصمم هستیم.

وی با اشاره به اینکه این سه امر جزو اولویت‌های سیاست کاری قوه قضاییه است، گفت: استدعا دارم در این جهت فکر کنید؛ بنده هم در استان، هم در شهرستان و هم در مرکز کار کرده‌ام؛ گاهی در یک استان ابتکار عمل به نحوی است که آن کار نمونه کشوری می‌شود لذا اینگونه نیست که شما در همه چیز منتظر مرکز باشید. البته در سیاست‌های کلی باید هماهنگ باشید؛ اما گاهی یک ابتکار عمل می‌تواند بسیار کارساز باشد و یک الگوی کاری ارائه دهد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه مسئله کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی مسئله بسیار مهمی است، گفت: رئیس کل دادگستری استان به کمبود قاضی و کارمند اشاره کردند و حتما گزارش مکتوب ارائه خواهند داد که در سازمان‌های اداری قوه قضاییه چقدر فضای اداری کم داریم. ما باید به دنبال جبران این کمبود‌ها باشیم، اما این سوال مطرح است که چقدر می‌خواهیم قاضی و کارمند اضافه کنیم؟ آیا این میزان پرونده واقعا برای جامعه، نظام مقدس و امت شهید پرور زیبنده است؟

وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم این میزان پرونده در دستگاه قضایی کاهش پیدا کند که در رابطه با این موضوع راهکار‌هایی وجود دارد و همکارانمان در بخش پیشگیری و دادستان‌ها در این زمینه کار‌هایی انجام داده اند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

رئیس قوه قضاییه: نزول برکات الهی باید به گشایش زندگی مردم و آبادانی تبدیل شود؛ نه به ایجاد مشکل برای آن‌ها
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۳

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بازدید از روستای سیل زده میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا با حضور در جمع مردم گفت: حضور نیرو‌های جهادی، نظامی، بسیجی، سپاهی و نیرو‌های مردمی، نیرو‌های دولت و واقعا حضور همگان یک حضور بسیار ارزشمندی را نشان داد و علیرغم تلخی‌هایی که سیل ایجاد کرد وحدت و یکپارچگی همه گویش‌ها در این منطقه و در کنار هم اعم از سنی و شیعه و عزیزانی که از مناطق مختلف برای کمک به اینجا آمدند، زیبایی آفرید.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بخش امداد و نجات بحمدالله با حضور همگان، به ویژه نیرو‌های مردمی و نیرو‌های دولتی، عزیزان سپاه، ارتش، بسیج و عموم مردم یک زیبایی ارزشمندی داشت و نشان داد همه در سختی‌ها در کنار هم هستیم.

آیت الله رئیسی

وی در ادامه بیان کرد: بحمدالله فعالیت‌های مربوط به حوزه امداد و نجات انجام شد، ولی بر اساس بازدیدی که از بخش‌هایی از این منطقه داشتیم همچنان مشکل آب و تردد مردم و وجود آب در برخی از خانه‌ها و برخی از خیابان‌ها و بخشی از مشکلاتی که سیل ایجاد کرده باقی است که مسئولان در حال تلاش هستند که این مشکلات را کاهش دهند.

آیت الله رئیسی در ادامه اذعان کرد: بخش دوم که بسیار مهم است، مربوط به عمران و آبادی و به عبارت دیگر جبران خسارتهاست که باید در کنار این تخریب‌ها و مشکلاتی که سیل ایجاد کرده است به همت خود مردم و تمامی نیرو‌ها فعالیت‌های مربوط به عمران و آبادانی و جبران خسارت‌ها که دولت وعده کرده است به زودی صورت بگیرد. ما هم روند فعالیت‌ها را انشاءالله دنبال خواهیم کرد تا این جبران خسارت‌ها انجام شود و این بخش هم به خوبی انجام گیرد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2063131_292.mp4']

رئیس قوه قضاییه با اشاره به آسیب شناسی سیل اخیر به عنوان بخش سوم و مهمترین موضوع بخش گفت: نعمات آسمانی و برکات الهی برای همه جا آبادانی ایجاد می‌کند و اگر زمینه‌های خوبی فراهم باشد همه این‌ها به یک گشایش در زندگی مردم تبدیل می‌شود؛ ولی اگر زمینه آن آماده نباشد به یک مشکل تبدیل خواهد شد؛ لذا باید کاری کرد که این نزول برکات الهی مثل همیشه به گشایش زندگی مردم و آبادانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: این بخش سوم بخشی است که ما آن را دنبال می‌کنیم و از همان ابتدای قضیه همکاران در سازمان بازرسی را مامور کردیم که موضوع را آسیب شناسی کنند.

رئیس قوه قضاییه از دولت، مردم، فعالان حوزه محیط زیست و دلسوزان و دغدغه‌مندان خواست که در این قضیه همه کمک کنند.

وی تصریح کرد: نزول برکات الهی و باران همیشه هست و بعد از این نیز انشاءالله در این مناطق خواهد؛ بود، اما این برکات آسمانی باید به عمران، آبادانی، رونق کشاورزی و آباد شدن منطقه تبدیل شود نه اینکه خدای نکرده به مشکل در زندگی مردم بدل گردد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: این موضوع را انشاءالله در شورا‌های اداری و مرکز نیز دنبال خواهیم کرد و بحث اساسی ما همین مساله سوم است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما هر روز نباید شاهد مشکلی برای مردم باشیم، گفت: باید این تبدیل شدن برکات الهی به ایجاد مشکل برای مردم برای آخرین بار باشد و انشاءالله این میزان از نزول برکات و باران به آبادانی منطقه و عمران منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه هدف بنده عرض سلام به شما مردم عزیز منطقه و به ویژه جوانان منطقه بود که در این مدت بسیار زحمت کشیدید، گفت: نه هر روز بلکه هر ساعت موضوع را دنبال می‌کردم و نکته مهم این است که امروز با حضور شما پیگیری‌ها را انجام دهیم.

آیت الله رئیسی بیان داشت: بنده در مشهد در خدمت مقام معظم رهبری بودم و از اولین لحظه‌ای که مساله سیل گلستان مطرح شد ایشان دغدغه داشتند و به نیرو‌های مسلح در این مورد دستور دادند. نیرو‌های مسلح نیز با تمام قدرت وارد شدند و هر لحظه ایشان پیگیری می‌کردند و بنده از نزدیک پیگیری شخص ایشان و دغدغه ایشان نسبت به مردم منطقه و اینکه همه نیرو‌ها بسیج شوند برای اینکه آلام مردم کاهش پیدا کند و مدام در صدد این بودند را شاهد بودم.

رئیس قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز باید در صدد این باشیم تا انشاءالله آلام و مشکلات مردم زحمتکش و پرتلاش و همیشه در صحنه این منطقه، کاهش پیدا کند.

دیدار رئیس قوه قضاییه با نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۳

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه پس از بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا و روستای سیل زده میرزاعلی یلقی به گرگان رفت و با آیت الله نورمفیدی، نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.

رئیس قوه قضاییه

بازدید رئیس قوه قضاییه از روستای سیل زده میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه دقایقی پیش از روستای میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت امدادرسانی و مشکلات سیل زدگان قرار گرفت.

دیدار و گفت‌وگوی رئیس قوه قضاییه با امام جمعه اهل سنت آق قلا
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۹

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه  پس از اینکه از محله کل آباد آق قلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت امدادرسانی و مشکلات سیل زدگان قرار گرفت، با عبدالرزاق آخوند رهبر، امام جمعه اهل سنت آق قلا نیز دیدار و گفتگو کرد.

بازدید رئیس قوه قضاییه از محله‌ای که در پی وقوع سیلاب، همچنان آب در آن فروکش نکرده است
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۸
آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه که برای اطلاع از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان، وارد استان گلستان شده بود، دقایقی پیش از محله کل آباد آق قلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت امدادرسانی و مشکلات سیل زدگان قرار گرفت.
 
بازدید رئیس قوه قضاییه از شهر سیل زده آق قلا

محله کل آباد آق قلا یکی از مناطقی است که در پی وقوع سیلاب، همچنان آب در آن فروکش نکرده است.
 
var player = videojs('player_217129_2062926',{poster:'/fileshttps://www.mizan.news/news/1398/1/18/2063467_494.jpg',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/2062926',{},function (data) {}); }));
 


رئیس قوه قضاییه: لزوم آسیب شناسی سیل اخیر/ آسیب‌ها با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، مردم عزیز و تشکل‌های مردمیِ دغدغه‌مند بررسی شود
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۷

آیت الله رئیسی که در نخستین سفر استانی خود و به منظور اطلاع از وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان به استان گلستان سفر کرده است، در بدو ورود به این استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه‌های سفر استانی، اولین سفر استانی خود را استان گلستان انتخاب کردیم و بعد از حضور در مشهد مقدس و تشرف به بارگاه حضرت رضا (ع)، حضور در جمع مردم استان گلستان و مدیران خدمتگزار و همکاران عزیز قضایی در این استان به ویژه با حوادثی که اخیرا داشتیم، مغتنم است.

سفر رئیس قوه قضاییه به گلستان

وی هدف از این دیدار را بازدید از مناطق سیل زده، بررسی اقدامات انجام شده و کار‌هایی که بعد از این انجام می‌شود عنوان کرد و افزود: مهمترین اقدام، آسیب شناسی است و باید آسیب‌ها را با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، مردم عزیز و تشکل‌های مردمی دغدغه‌مند در این حوزه بررسی کنیم.

رئیس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که حوادثی مشابه سیل اخیر در کشور و استان گلستان نداشته باشیم و خاطرنشان کرد: نزول باران از برکات الهی و آسمانی است و اگر از این نعمت الهی درست استفاده نشود، طبیعتا به یک مشکل تبدیل می‌شود.

var player = videojs('player_911361_2062607',{poster:'/fileshttps://www.mizan.news/news/1398/1/18/2063162_822.jpg',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/2062607',{},function (data) {}); }));
رئیس قوه قضاییه وارد استان گلستان شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۶

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه لحظاتی پیش برای اطلاع از روند امدادرسانی به سیل زدگان، وارد استان گلستان شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی وناجمی، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان در خصوص سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان گفت: بازدید از مناطق سیل زده و دیدار با مردم این مناطق، حضور در جلسه شورای قضایی و شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه‌های سفر یکروزه آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه به گلستان است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *