آمار قتل در انگلیس در سال ۲۰۱۸ به بالاترین میزان در یک دهه گذشته رسید

15:11 - 05 ارديبهشت 1398
کد خبر: ۵۱۲۷۱۳
دفتر آمار ملی انگلیس از افزایش جرایم مختلف به ویژه جرایم مرتبط با چاقو و قتل در سال ۲۰۱۸ خبر داد.
آمار قتل در انگلیس در سال ۲۰۱۸ به بالاترین میزان در یک دهه گذشته رسیدبه گزارش گروه بین الملل ؛ آمار قتل در انگلیس در سال گذشته به بالاترین میزان خود در یک دهه اخیر رسید.

به گزارش گاردین، آمار رسمی منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد که شمار قتل در این کشور در سال ۲۰۱۸ به بالاترین میزان خود در یک دهه اخیر رسیده و جرایم مرتبط با چاقو نیز رشدی ۶ درصدی داشته است.

براساس آخرین آمار رسمی منتشر شده میزان قتل در انگلیس ۷۳۲ مورد در سال ۲۰۱۸ بوده است.

دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد که تا پایان ماه دسامبر ۲۰۱۸، دست‌کم ۷۳۲ نفر کشته شدند. این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۶۹۰ نفر بوده است. این میزان بالاترین آمار ثبت شده از سال ۲۰۰۸ تاکنون است. این تلفات ناشی از همه انواع قتل اعم از قتل عمد، قتل غیرعمد و کودک کشی بوده است.

جرایم مرتبط با چاقو نیز در سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت. پلیس در سال ۲۰۱۸، به استثنای موارد شهر «منچستر» که بنا به دلایل فنی حذف شدند، ۴۰۸۲۹ جرم با چاقو را ثبت کرد. در صورت ثبت جرایم منچستر، این میزان به ۴۴۴۴۳ مورد می‌رسید.

دفتر آمار ملی انگلیس همچنین اعلام کرد انواع دیگر جرایم نیز شاهد سیر صعودی بوده اند. به طور مثال سرقت ۱۱ درصد، کلاهبرداری ۱۲ درصد و کیف قاپی ۸ درصد افزایش یافته اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *