پخش مجموعه روایتگری‌ هابیل از سیما

11:29 - 01 خرداد 1398
کد خبر: ۵۱۹۷۳۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مجموعه ۱۰ قسمتی روایتگری‌ هابیل به همت گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صداوسیما تهیه و از سیما تولید شد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی‌ رسانه ملی، عرفان خداپرست، مدیر گروه موشن گرافیک و نماهنگ مرکز بسیج صداوسیما ضمن اشاره به تولید مجموعه «روایتگری‌ هابیل» در گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صداوسیما اظهار داشت: این مجموعه در ۱۰ قسمت ۵ دقیقه‌ای پخش می‎شود.

وی با اشاره به سوژه‌های این مجموعه گفت: ما در این مجموعه تلاش کردیم چه از نظر سوژه‎ای و چه از نظر جغرافیایی بخش‎های مختلف دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم به طوری که در این مجموعه روایت‎های از ابتدای دوران دفاع مقدس تا زمان بازگشت اسرا و شهرهایی همچون سوسنگرد، دزفول، خرمشهر و حتی حادثه بمب باران تهران بیان می‎شود.

خداپرست با بیان این که روایتگری ۵ قسمت از این مجموعه را آقای عباس غزالی و ۵ قسمت دیگر این مجموعه را خانم متین ستوده عهده دار بوده‌اند، بیان داشت: در این مجموعه تلاش شده است تا به نقش و اثر گذاری بانوان چه در جبهه‌های حق علیه باطل و چه پشتیبانی از جبهه‌ها به صورت ویژه‎ای پرداخته شود.

مجموعه «روایتگری‌ هابیل» در قالب رئال موشن تولید شده است اما بخش رئال اثر با وجود کیفیت بالا سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

خداپرست در ادامه با اشاره به حضور دو نقش خانم و آقا با تیپ و ظاهر دهه ۵۰ و ۶۰ در این مجموعه بیان داشت: برای ساخت مجموعه «روایتگری‌ هابیل» تلاش شد تا حد امکان فضا و شخصیت‎ها به موقعیت جغرافیایی و زمانی دوران دفاع مقدس نزدیک باشند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/2123381_231.mp4']

برچسب ها: سریال تلویزیونی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *