رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وضعیت دمای هوای کشور تا ۵ روز آینده/شمال کشور خنک می‌شود

12:09 - 16 خرداد 1398
کد خبر: ۵۲۳۲۱۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش سه تا شش درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، احد وظیفه با اشاره به آخرین وضعیت نقشه‌های پیش یابی هواشناسی اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. طی این مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از امروز تا پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در مناطق زابل گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که انتظار می‌رود از روز یکشنبه شدت آن افزوده شده و در منطقه زابل به شکل طوفان و گرد و خاک رخ دهد.

وظیفه با بیان اینکه از امروز تا اواسط هفته آینده توده هوای گرم در اغلب مناطق کشور استقرار خواهد داشت، گفت: از روز یکشنبه تا سه‌شنبه دمای هوای نوار شمالی کشور بین سه تا شش درجه کاهش خواهد یافت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد پیش بینی وضعیت آب و هوای پایتخت طی روز‌های آتی نیز گفت: روز جمعه (۱۷ خرداد ماه) هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت شنبه (۱۸ خرداد ماه) صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش دما با بیشینه دمای ۳۷ و کمینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *